سایت رسمی دولت تایید کرد؛

بازدید مسئولان گیلانی از پارک، حیات وحش، موزه و رصدخانه در سفر کاری به ژاپن

کاروان مسئولان گیلانی در راستای انتقال تجربیات قرار است دو هفته در ژاپن گشت و گذاری داشته باشند و از حیات وحش گرفته تا پارک و موزه بازدید کنند.

بازدید مسئولان گیلانی از پارک، حیات وحش، موزه و رصدخانه در سفر کاری به ژاپن

به گزارش ۸دی، گویا کاروان مسئولان گیلانی در راستای انتقال تجربیات قرار است دو هفته در ژاپن گشت و گذاری داشته باشند و از رصدخانه و حیات وحش گرفته تا پارک و موزه بازدید کنند.

به گزارش ایسنا، هیات اعزامی استان گیلان که به دعوت رسمی دولت ژاپن جهت بازدید از طرح های مدیریت یکپارچه و احیای تالاب ها به این کشور سفر کرده اند در ادامه سفر خود ، با شهردار شهر کوشیرو ملاقات کردند.

محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان که در این هیات حضور دارد، گفت: براساس برنامه کاری تدارک دیده شده برای این سفر از رصد خانه طبیعت تاکوبو، مرکز بازدید کنندگان توروکو، مرکز حیات وحش تالاب و پارک ملی لک لک ژاپنی در شهر کوشیرو، پژوهشکده و موزه دریاچه بیوا، پروژه جمع آوری مکانیکی گیاهان آبی، شهر صنعتی کوگا و تصفیه خانه فاضلاب شهری که در مجاورت دریاچه بیوا قرار دارد بازدید بعمل آمد.

وی افزود: هیات اعزامی با ابینا، شهردار شهر کوشیرو؛ کیکوچی‌، دبیرکل مرکز بین المللی تالاب کوشیرو؛ جیما، معاون استاندار استان شیگا نیز دیدار داشتند و در خصوص نحوه گسترش همکاری‌ها و انتقال تجربیات موفق دولت ژاپن در زمینه های مرتبط با احیای تالاب‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند. مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان همچنین عنوان کرد: این هیات همچنین در سومین دوره کارگاه آموزشی “ارتباط تالاب کوشیرو و تالاب بندر انزلی” به همراه ارگان های ذی‌ربط، شهرداری‌ها و سازمان‌های غیر انتفاعی شهر کوشیرو شرکت کردند.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان، رییس کل دادگستری استان، رییس سازمان آموزش و پرورش گیلان، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،فرماندار رشت و مدیرکل زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز در این سفر دو هفته ای که به دعوت رسمی و با هزینه آژانس همکاری های بین المللی کشور ژاپن، جایکا، انجام شده است در این کشور حضور دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه