مدیر کل اوقاف و امور خیریه‌ی گیلان:

حضور نوبخت در مسابقات قرآن زیباکنار قطعی نیست / همکاری دستگاههای راضی کننده نبود

مدیر کل اوقاف گیلان درباره‌ی حضور معاون رئیس جمهور در اختتامیه‌ مسابقات قرآن کریم در زیباکنار گفت: پیگیر حضور ایشان هستیم.

حضور نوبخت در مسابقات قرآن زیباکنار قطعی نیست / همکاری دستگاههای راضی کننده نبود

حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی عصر امروز در حاشیه‌ی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کشور در زیباکنار رشت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ۸دی از روند اجرایی این مسابقات ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: رقابت گروهای ابتهال، تواشیح و همخوانی  در روزهای آغازین این سری از مسابقات اجرا شده  و با مشخص شدن برگزیدگان این رشته و اهدای جوایز به آنها به کار خود پایان داد.

وی افزود: امروز نیز که سومین روز مسابقات است حافظان ۱۰- ۲۰  و کل قرآن کریم باهم به رقابت پرداخته و برگزیدگان این رقابت مقدماتی امروز و فردا مسابقه‌ی نیمه نهایی را تجربه خواهند کرد.

عادلی با بیان اینکه این سری از مسابقات با استقبال شایان توجهی همراه بوده است گفت: اوقاف از دستگاههای انتظار همکاری بیشتری داشت اما تا این لحظه همکاری‌ها راضی کننده نبود. امیدواریم که با خواست و لطف خداوند در روزهای آینده و با جدیت بیشتر این دوستان شاهد برگزاری این مسابقات به بهترین شکل ممکن باشیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از حضور چهره‌های مهم کشوری و استانی در این سری از مسابقات خبر داد و افزود: روز گذشته مصادف با دومین روز برگزاری مسابقه، میزبان مدیر جامعه القرآن کشور بودیم و از وجودشان بهرمند شدیم.

عادلی درباره‌ی احتمال حضور محمدباقر نوبخت در روز اختتامیه مسابقات قرآن زیباکنار گفت: همچنان پیگیر حضور ایشان هستیم .

وی در پایان اظهار داشت: مسابقات برادران تا روز شنبه  ادامه پیدا می کند مسابقات بخش خواهران از روز دوشنبه آغاز می شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه