مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود در پیام نور املش برگزار شد

پیش از ظهر امروز مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور املش برگزار شد.

مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود در پیام نور املش برگزار شد

به گزارش ۸دی، به نقل از املش ما ،معاون مالی دانشگاه پیام نور املش در مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود اظهار داشت: دانشگاه پیام نور بزرگ ترین سیستم آموزشی دولتی در ایران است و یکی از مزیت های آن عدم تفاوت بین مدرک فارغ التحصیلی املش و مشهد یا تهران می باشد.

بلال نظریان افزود: یکی دیگر  از مزیت های خوب دانشگاه پیام نور اینست که شما کل کتاب را می خوانید و اطلاعات تان در خصوص رشته تحصیلی تان از دانشجویان دانشگاه های دیگر بالاتراست چرا که آنها فقط جزوه ای از کتاب را که اساتید معرفی نموده اند را مطالعه می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد : دانشجویان این دانشگاه در سال های اخیر توانسته اند با کسب رتبه های دو رقمی در آزمون کارشناسی ارشد قبول شوند که این موفقیت مرهون تلاش و مطالعه در طول تحصیل است.

در پایان یکی از مداحان اهل بیت(ع) در سوگ اباعبدالله الحسین(ع) مداحی نمود.

%d8%aa%d8%ac%d9%84%db%8c%d9%841-768x576

 

Exif_JPEG_420

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
خیری
با سلام برای آقای نظریان عزیز آرزوی سلامت و موفقیت روزافزون دارم.
فرهنگ
با سلام ایشان با چه پشتوانه علمی، این مطلب را اظهار داشته اند: بلال نظریان افزود: یکی دیگر از مزیت های خوب دانشگاه پیام نور اینست که شما کل کتاب را می خوانید و اطلاعات تان در خصوص رشته تحصیلی تان از دانشجویان دانشگاه های دیگر بالاتراست چرا که آنها فقط جزوه ای از کتاب را که اساتید معرفی نموده اند را مطالعه می کنند. چرا که آنها {دانشجویان دانشگاه های غیر از پیام نور} فقط جزوه ای از کتاب را که اساتید معرفی نموده اند را مطالعه می کنند. که با این گفته شان قصد خریدن ارزش برای دانشگاه متبوع شان دارند. البته با تحقیر دانشجویان غیر از پیام نور!!!!!!!!!!! بزرگان گفته اند: آدمی هیچگاه با تخریب دیگران، بزرگ نمی شود!
فرهنگ
آرزوی سلامتی و بهروزی برای این دوست بزرگوار و بینش انصاف گرانه برای همه ما دارم.
در حاشیه