ظهر امروز صورت گرفت؛

برخورد زشت مأموران انتظامات استانداری گیلان با بانوی خبرنگار ۸دی

مأموران انتظامات استانداری گیلان ظهر امروز ضمن برخورد زشت با خبرنگار ۸دی، خواستار پاک کردن محتوای دوربین خبرنگاری وی شدند.

برخورد زشت مأموران انتظامات استانداری گیلان با بانوی خبرنگار ۸دی

به گزارش ۸دی، در تجمع اعتراض آمیز ظهر امروز معلمان پیش دبستانی آموزش و پرورش استان در مقابل ساختمان استانداری در رشت، مسئولان انتظامات استانداری گیلان خواستار پایان تجمع مربیان پیش دبستانی در مقابل این ساختمان شدند و پلاکارد نوشته‌های این معلمان معترض را جمع‌آوری کردند.

در زمان جمع آوری این پلاکاردها خبرنگار پایگاه خبری هشت دی براساس رسالت قانونی خود اقدام به تصویربرداری از این اقدام کرد تا صدای اعتراض معلمان زحمتکشی را که با مهر و محبتشان به کودکان این مرز بوم تعلیم و تربیت می‌دهند به گوش مسئولان به خواب رفته برساند اما این اقدام قانونی خبرنگار این پایگاه، با اعتراض تند ماموران انتظامات استانداری مواجه شد.

یک فرد هجوم برنده به خبرنگار ۸دی که خود را مأمور اطلاعات معرفی کرد بدون توجه به ارایه‌ی کارت خبرنگاری از سوی خبرنگار ۸دی به سمت وی حمله ور شد و با بی شرمی در حضور معلمان معترض سعی کرد دوربین بانوی خبرنگار ۸دی را توقیف کند و به هر طریقی این خبرنگار را از ادامه‌ی کار باز دارد و حتی خواستار پاک کردن محتوای دوربین خبرنگاری وی شد.

این غائله به اینجا ختم نشد و ماموران نیروی انتظامی مستقر در این محل نیز بجای حمایت از خبرنگار در حین انجام مأموریت قانونی خود، وی را به داخل یک خودروی مستقر در محل هدایت کردند.

این قائله در پایان با اعتراض معلمان معترض نسبت به رفتار ناشایست مامور انتظامات استانداری با خبرنگار ۸دی و میانجی گری نیروی انتظامی خاتمه پیدا کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی اصغر
تاسف وا تاسف
عاشق ارباب
اینها چهره نظام رو سیاه میکنند نظامی که شهدا براش شهید شدند این جور مامور نمیخواد به فکر اخرت باشند یکم
نیشگون
از مهدی مجرد خبری ندارید یا دارید و سکوت کرده اید؟!!
کنجکاو
سایت همای گیلان از اوینی شدن شیخ مهدی مجرد خبر داده ! واقعیه!! سایتتون هیچ خبری نداره ، جریان چیه؟ ترس دارین؟! وامدارشین!؟ از سایت وزین 8 دی تعجب میکنم!!
در حاشیه