بازیگر جوان سینما و تلویزیون:

دوست دارم مدافع حرم باشم

ارسلان قاسمی گفت: راغب هستم که به جمع مدافعان حرم بپیوندم. یک هنرمند با هنری که دارد می‌تواند ارادت خود را به ساحت حضرت زینب(س) ابراز کند.

دوست دارم مدافع حرم باشم

به گزارش ۸دی، این بازیگر جوان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با دفاع پرس اظهار داشت: حمایت هنرمندان از مدافعان حرم بدون تاثیر روی مخاطبان و جامعه نیست. مدافعان حرم؛ افرادی عادی هستند که بدون وابستگی به تعلقات دنیوی و یا تبعیت از جناح خاصی برای دفاع از عقاید ما به سوریه رفتند. این عمل آنها ستودنی است. حمایت از این بزرگواران را وظیفه خودم می‌دانم.
وی تصریح کرد: اگر کاری برای من در نظر گرفته باشند، راغب هستم که به جمع مدافعان حرم بپیوندم. معتقدم که همه ما می‌توانیم یک مدافع حرم باشیم. یک هنرمند با هنری که دارد می‌تواند ارادت خود را به ساحت حضرت زینب(س) ابراز کند.
قاسمی افزود: با خانواده‌های مدافعان حرم نیز در ارتباط هستم. برای مثال مسعود فرزانه فرزند شهید مدافع حرم از دوستان خوب من است. زمانی که خبر شهادت شهید حاج رضا فرزانه را به خانواده‌اش اعلام کردند من در منزل آنها بودم.
وی همچنین به بیان خاطره‌ای از همکاری با مرحوم فرج‌الله سلحشور پرداخت و گفت: یک روز قرار بود برای اجرای یک سکانس در شب به محل فیلمبرداری بروم. نقش بنیامین در فیلم «یوسف پیامبر» را ایفا می‌کردم. حدوداً ساعت ۳ نیمه شب بود. در کنار محمود پاک نیت نشستم تا چند کلمه طبق دیالوگ به ایشان بگویم. خواب آلودگی بر من غالب شد و در حال فیلمبرداری خوابم برد. آقای سلحشور بدون هیچ عصبانیتی حدود یک ساعت کار را تعطیل کرد و به همه استراحت داد. ساعاتی بعد مرحوم سلحشور با مهربانی من را از خواب بیدار کرد. برخورد آن شب ایشان خاطره خوبی از خود در ذهن من برجای گذاشت.

منبع: کیهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه