پروفسور سمیعی:

تمام هم و غم من پس از دفاع مقدس رسیدگی به جانبازان بود / از نظر هوش و ذکاوت در جهان بی‌نظیر هستیم

سمیعی گفت: تاریخ ایران نشان می‌دهد که در هشت سال جنگ ملت ایران چگونه کشور را حفظ کردند و این از خاطره‌ها بیرون نمی‌رود.

تمام هم و غم من پس از دفاع مقدس رسیدگی به جانبازان بود / از نظر هوش و ذکاوت در جهان بی‌نظیر هستیم

به گزارش ۸دی، پروفسور مجید سمیعی امشب پس از ورود به گیلان در برنامه روایت شیدایی با ابراز خرسندی در زادگاه خود و تبریک سال تحصیلی جدید اظهار کرد: دانش‌آموزان در کلاس درس تحصیل تاثیرگذار هستند.

وی افزود: انسان می‌تواند با تمرین مواردی که مانع از تحصیل می‌شود را در داخل مغز خود فیلتر کند.

رئیس فدراسیون جهانی انجمن‌های جراحان مغز و اعصاب با بیان اینکه اجتماع ما نیاز به فناوری جدید دارد، افزود: با فناوری جدید می‌توان کار ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه ۵ میلیون دانشجو داریم، گفت: اگر کشوری بتواند با جوانان خود به هدف برسد آن کشور آباد خواهد بود و نسل جوان باید کارفرما شود.

پروفسور سمیعی علم و دانش را ثروت شخصی ندانست و تصریح کرد: هر قدر دانش انسان بیشتر شود مسؤولیت او در مقابل اجتماع نیز بیشتر می‌شود.

وی درباره دفاع مقدس گفت: تمام هم و غم بنده پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس تلاش برای رسیدگی به مشکل جانبازان کشور بود.

رئیس فدراسیون جهانی انجمن‌های جراحان مغز و اعصاب اضافه کرد: در ایران تعدادی را که می‌توانستیم به درمان آنها رسیدگی کردیم و حتی در آلمان نیز درمان آنها انجام شد و در دوران هشت ساله با جانبازان در ارتباط بودم.

وی ادامه داد: تاریخ ایران نشان می‌دهد که در هشت سال جنگ ملت ایران چگونه کشور را حفظ کردند و این از خاطره‌ها بیرون نمی‌رود.

پروفسور سمیعی با اشاره به اینکه در زمان جنگ جانبازان افرادی سالم بودند که برای حفظ کشور و ملت ایران به جنگ با دشمن رفتند، افزود: جانبازان پس از صدمه با گرفتاری‌هایی که برای آنها به وجود آورد عجین شدند و شنیدن سخنان بیماران بسیار موثر است.

بنیانگذار رشته جراحی قاعده جمجمه در جهان به عشق و علاقه خود به ایران و مردم کشور اشاره کرد و گفت: آرزوی بنده موفقیت تمام مردم ایران است.

وی اظهار کرد: زمانی که یک دانشجو را می‌بینم به یاد جوانی خود می‌افتم و این عشق موجب می‌شود تا هر کاری که از دستم بر می‌آید برای مردم ایران انجام دهم.

سمیعی با بیان اینکه فرهنگ ایران برای علم و دانش جایگاه و منزلت والایی قائل است، تصریح کرد: ابراز علاقه مردم به‌ویژه جوانان ایرانی نسبت به بنده نشانه فرهنگ کشورمان و توجه خانواده‌ها به علم و دانش است.

وی درباره ساخت ساختمان مرکز علوم اعصاب در تهران گفت: این انگیزه را دارم که به تمام دنیا نشان دهم چنین مرکزی می‌تواند در ایران باشد و دانش برقراری این مرکز را دارم.

رئیس فدراسیون جهانی انجمن‌های جراحان مغز و اعصاب با اشاره به اینکه از نظر منابع انسانی و هوش و ذکاوت در جهان بی‌نظیر هستیم، افزود: اگر این افراد در مرکز مذکور مشغول شوند مرکز دارای نمره یک دنیا می‌شود.

وی به نحوه تماس مردم با خود اشاره کرد و یادآور شد: بهترین کار برای ارتباط با بنده از طریق ایمیل است.

پروفسور سمیعی خاطرنشان کرد: سه منشی بنده روزانه بیش از ۱۰۰ ایمیل از ایران را می‌خوانند و مردم بدانند که تمام ایمیل‌ها خوانده می‌شود.

وی آدرس ایمیل ارتباط با خود را به نشانیinfo@ini-hannover.de معرفی کرد.

انتهای پیام

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه