توسط انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق

کتاب زندگی سالم به چاپ دوم رسید

چاپ دوم کتاب «زندگی سالم» ،نوشته امیر حسین شهگلی راهی بازار کتاب شد.

کتاب زندگی سالم به چاپ دوم رسید

به گزارش ۸دی، این کتاب که در ده فصل تنظیم شده، به موضوع «ضروریات شش‌گانه حفظ سلامتی در طب سنتی- اسلامی» می‌پردازد و شامل مبانی طب سنتی- اسلامی، مزاج‌شناسی، سبک زندگی، حفظ سلامتی و… است.این کتاب توسط انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و به اهتمام مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید منتشر شده است.

435345345345

این کتاب شما را با اصول ضروری حفظ سلامتی که عبارت‌اند از آب‌وهوا، ورزش، غذا، خواب و بیداری، عوارض روانی، دفع مواد زائد، حمام و نظافت صحیح آشنا خواهد کرد.

شاید این کتاب مقدمه‌‌ای باشد بر تجدید عهدی که بشر با طبیعت و بدن خود و خدای خود بسته است و در عصر جدید آن را فراموش کرده است. بشری که در نوامیس خلقت دست برده است و حرث و نسل را به نابودی کشانده است بشر جدید نه‌تنها غذای انسان‌ها بلکه غذای حیوانات و گیاهان را هم صنعتی و شیمیایی کرده است؛ نه‌تنها درمان انسان بلکه درمان بیماری حیوانات و آفات گیاهان‌ هم با دارو و سموم شیمیایی است. انگار خدا برای هیچ‌یک از این‌ها فکری در طبیعت نکرده است.

لازم به ذکر است چاپ دوم این کتاب در ۳۰۸ صفحه و به قیمت ۱۴,۰۰۰ تومان در تابستان ۹۵ منتشر شده است.

برای تهیۀ نسخۀ چاپی این کتاب می‌توانید به سایت مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید مراجعه یا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۸۶۰۸۴، ۰۲۱۶۶۴۸۶۱۲۰ و ۰۹۱۰۹۸۰۵۰۵۵ تماس حاصل فرمائید؛ و برای مطالعۀ الکترونیک آن به نرم‌افزارهای کتاب‌خوان طاقچه و فراکتاب مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه