بنابر اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها؛

یارانه‌ها امشب در حساب‌هاست

بنابر اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، شصت‌وهفتمین مرحله از واریز یارانه‌های نقدی ساعت ۲۴ امروز ۲۵ شهریورماه انجام خواهد شد.

یارانه‌ها امشب در حساب‌هاست

 یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به ازای هر یارانه‌بگیر در شرایطی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود که از ابتدای واریز تاکنون مجموع دریافتی هر یارانه‌بگیر به حدود سه میلیون و ۴۵ هزار تومان می‌رسد و در کل هزینه‌ای حدود ۳۴۰۰ میلیارد تومان را در هر ماه به دولت تحمیل می‌کند.

به گزارش ۸دی به نقل از ایسنا، گرچه دولت برنامه مشخصی برای حذف یارانه‌بگیران پردرآمد و حتی در رابطه با مصوبه بودجه مبنی بر کنار گذاشتن چند گروه درآمدی از دریافت یارانه نقدی  اعلام نکرده و در دستور کار خود قرار نداده است، اما به نظر می‌رسد تاکنون و براساس اطلاع‌رسانی انجام شده تیرماه آخرین مرحله‌ای بوده حدود ۲۰۰ هزار نفر از جمع یارانه‌بگیران حذف شده‌اند.

در هر صورت افرادی که یارانه آنها در هر ماه قطع می‌شود می‌توانند با مراجعه به سامانه yaraneh۱۰.ir اعتراض خود را ثبت کرده تا بعد از بررسی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صورت بروز خطا یا اشتباه و همچنین تشخیص برای محق‌بودن دریافت یارانه نقدی مجدد به لیست سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای واریز در هر ماه برگردانده شوند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه