فرماندار تالش:

برای هیچ دولتی این امکان وجود ندارد تمام مشکلات اشتغال و بیکاری را رفع کند

فرماندار تالش گفت: یکی از وظایف مهم دولت در راستای رفع بیکاری، ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی است.

برای هیچ دولتی این امکان وجود ندارد تمام مشکلات اشتغال و بیکاری را رفع کند

به گزارش ۸دی، علی فتح اللهی درجلسه توسعه اشتغال‌زایی این شهرستان که با حضور مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان گیلان برگزار شد، با بیان اینکه تلاش دولت در راستای فراهم کردن بستر کار و توسعه در شهرستان بوده تا گام عملی در جهت توسعه منطقه برداشته شود، گفت: قطعا  برای هیچ دولتی این امکان وجود ندارد که تمام مشکلات مربوط به اشتغال و بیکاری را به تنهایی رفع کند.

فرماندارتالش‌افزود:در راستای رفع بیکاری یکی از وظایف مهم دولت، ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی است.

وی با بیان اینکه شهرستان تالش پتانسیل خوبی در زمینه‌کارآفرینی دارد، بیان کرد: در حوزه گردشگری به دلیل داشتن بهترین سواحل، مواهب طبیعی زیاد و مردمانی با فرهنگ، این شهرستان می‌تواند به  قطب گردشگری گیلان تبدیل شود.

فتح‌الهی با بیان اینکه بستر مناسب برای ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی درشهرستان تالش فراهم است، خاطرنشان کرد: زمین‌های حاصل خیز و کاشت محصولاتی چون برنج، کیوی، پرتغال، پرورش ماهیان خاویاری سردابی گرمابی، کرم ابریشم  و… اشتغال و درآمدزایی خوبی را  در این شهرستان ایجاد کرده است.

فرماندار تالش در پایان با اشاره به  تنوع قومیت‌های مذهبی در این شهرستان اظهار کرد: باید نگرش و دیدی خاصی به این شهرستان وجود داشته باشد. حق این مردم است که بهترین‌ها را داشته باشند و وظیفه ماست تا زمینه ایجاد اشتغال را برای جوانان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه