یک میلیارد ریال برای طرح توسعه خیابان بازار هفتگی رودسر اختصاص یافت

شهردار رودسر از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار در مرحله نخست برای توسعه و بازگشایی خیابان شهید علیزاده در محل بازار هفتگی این شهر خبر داد.

یک میلیارد ریال برای طرح توسعه خیابان بازار هفتگی رودسر اختصاص یافت

خداداد قنبر زاده در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح که جمعی از مسوولان محلی نیز حضور داشتند در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پروژه به طول ۴۰۰متر و به عرض ۲۰متر با مشارکت اهالی منطقه اجرا می شود.

وی اضافه کرد: این میزان اعتبار پروژه یادشده در مرحله نخست از محل منابع داخلی شهرداری رودسر در فضایی به مساحت هشت هزار متر مربع اجرا می شود.

قنبر زاده با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این پروژه سه ماهه خواهد بود اظهار کرد: در مجموع برای تکمیل نهایی این پروژه بیش از ۱۰میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.

شهردار رودسر با بیان اینکه این مسیر یکی از محورهای پر تردد بوده و مشکلاتی فراوانی در بحث ترافیک ایجاد می کرد، افزود: تحقق این پروژه علاوه بر توسعه بازار هفتگی، تسهیل در روند ساخت و ساز و احداث پارکینگ، زمینه و بستر را برای حل کامل معضل ترافیکی شهر رودسر فراهم می کند.

قنبر زاده اظهار کرد: در اجرای این پروژه زیر سازی، شن ریزی جدول گذاری، موزائیک کاری، فضای سبز، سیستم روشنایی و آسفالت پیش بینی و لحاظ شده است.

شهردار رودسر با قدردانی از مشارکت مردم منطقه برای تحقق و اجرای این پروژه یادآور شد: این پروژه به روند توسعه منطقه کمک شایانی خواهد کرد./ ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه