عضو شورای شهر رشت خبر داد:

امشب انتخابات هیات رئیسه برگزار می‌شود / پیشگر و علوی کاندیداهای اصلی ریاست هستند

عضو شورای شهر رشت گفت: از همان هایی که تا دیروز می گفتند ما نماینده مردم هستیم و نباید مردم را چشم انتظار بگذاریم، بپرسید چرا جلسه را ترک کردند.

امشب انتخابات هیات رئیسه برگزار می‌شود /  پیشگر و علوی کاندیداهای اصلی ریاست هستند

محمود باقری خطیبانی در توضیح اینکه چرا جلسات انتخابات شورا به رسمیت نمی‌ رسد در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: جلسه‌ی قبلی به این علت رسمیت نداشت چون چند نفر از دوستان در مسافرت به سر می‌بردند و من هم شرکت نکردم، البته از قبل به فرماندار اعلام کرده بودیم.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه در جلسه‌ی شب گذشته دوستان در ابتدا حضور داشتند اما وسط کار جلسه را ترک کردند افزود: این دوستان وقتی ما در جلسه قبلی شرکت نکرده بودیم مدام مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند که به خاطر منافع مردم هم که شده نباید جلسه شورا را ترک کنیم.

وی با بیان اینکه این دوستان سال گذشته هم سابقه‌ی ترک جلسه را داشتند گفت: به نظر من باید از همان‌هایی که تا دیروز مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند ما نماینده مردم هستیم و نباید مردم را چشم انتظار بگذاریم، بپرسید چرا جلسه را ترک کردند.

باقری با اشاره به اینکه آقای فرماندار اعلام کرده اند امشب ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه جلسه انتخابات هیات رئیسه شورای شهر رشت برگزار می‌شود اظهار کرد: من فکر نمی‌کنم دوستان دوباره جلسه را ترک کنند زیرا مگر تا کی می‌توانیم این روند را ادامه دهیم و چند بار می‌خواهیم جلسه را ترک کنیم، اگر نگران منافع مردم هستیم صرف نظر از برد یا باخت بالاخره باید دور هم بنشینیم و به یک نتیجه‌ای برسیم.

عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه توصیه من این است دوستان به حافظه‌ی گذشته‌ی خود رجوع کنند اظهار داشت: چطور شده است همین دوستانی که سال گذشته به خانم پیشگر رای داده بودند، امروز او را آدم بدی می‌دانند و چون باب میل شان نیست می‌گویند با اغتشاش‌گرها رفیق بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه کاندیداهای اصلی برای انتخاب جهت ریاست شورا خانم فرانک پیشگر و آقای علوی هستند گفت: البته احتمال دارد امروز دوستان دوباره کنار هم بنشینند و تصمیم دیگری گرفته شده و کسی دیگر را انتخاب شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
موکل
از قدیم در میان عامه مردم و پابرهنه‌ها مطرح بود که عاقبت برای مسگر ........ می‌ماند این مسگران(رئسای) قبلی شورا چه کردند که بعدی‌ها می‌خواهند بکنند!! قال قضیه را بکنید و این جنگ زرگری را کنار بگذارید. شما همه با هم هستید فکر کردید مردم نمی‌فهمند! سرتان را از برف دربیاورید مردم شهر رشت تک تک شما را می‌شناسند و اگر هم نمی‌شناختند حالا خوب می‌شناسند.
در حاشیه