اینجا ییلاقات ماسال است، به این عکس‌ها دقت نکنید!

کار بجایی می رسد که برخی افراد متخلف، وقتی در شهرهای دیگر گیلان با برخورد قانونی روبرو می شوند، از مردم می شنوند که : «بروید ماسال! آنجا کسی کاری به کار کسی ندارد!»

اینجا ییلاقات ماسال است، به این عکس‌ها دقت نکنید!

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، روند خوب و با ارزش استقبال گردشگران از ماسال، پدیده ای است که روی دیگری هم دارد.

آن روی سکه ی گردشگری، اگر اقدامات پیشگیرانه نباشد، می شود بی حیایی و سو استفاده. کار بجایی می رسد که برخی افراد متخلف، وقتی در شهرهای دیگر گیلان با برخورد قانونی روبرو می شوند، از مردم می شنوند که : «بروید ماسال! آنجا کسی کاری به کار کسی ندارد!» و این چنین ماسال تبدیل می شود به حیاط خلوت کسانی که بدون هیچ گونه نظارت شب ها و روزها با یکدیگر هم خانه می شوند و از هر فرصتی برای کشف حجاب و دهن کجی به ارزش های اسلامی بهره می برند.

تصاویر زیر را مخاطبان ماسال نیوز ارسال کرده اند. از مخاطبان گرانقدر این پایگاه خبری بواسطه انتشار این تصاویر عذرخواهی می کنیم؛

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محسن
ای وای خاک بر سرم!این چه وضعیه؟؟
کیوان
متاسفانه نشر اینگونه عکس ها که از حریم خصوصی افراد گرفته شده است نیز خودش سوء استفاده نام دارد که این سایت خبری از این کلمه در متن گزارش خود استفاده کرده است.
دانش در پاسخ به کیوان
حریم خصوصی را تعریف کنید؟ آیا جاده و اطراف جاده حریم خصوصی است؟ با این دیدگاه پس زنان و مردان با هر پوششی در فضاهای عمومی ظاهر شوند حریم خصوصی است؟
در حاشیه