در گفتگو با نخبه جوان ایرانی مطرح شد:

دست رد نخبه‌ی ایرانی به پیشنهاد ۷۰ میلیاردی پادشاهان عرب / ساخت اکسیر جوانی به دست مخترع جوان کشور

نخبه جوان ایرانی گفت: ۷۰ میلیارد تومان بابت ساخت ۱۰۰ گرم اکسیر جوانی به من پیشنهاد دادند اما وقتی فهمیدم قرار است این ماده به دست پادشاهان عرب برسد بدون درنگ آن را رد کردم زیرا حاضر نیستم حتی یک ساعت به عمر اینها اضافه شود.

دست رد نخبه‌ی ایرانی به پیشنهاد ۷۰ میلیاردی پادشاهان عرب / ساخت اکسیر جوانی به دست مخترع جوان کشور

آرمان بینایی نخبه و مخترع جوان ایرانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه معاونت علمی و پژوهشی ریاست جمهوری آخرین جایی بود که به امید حمایت به آنجا رفتم اظهار داشت: آن زمان خانم سلطان خواه مسئول بود و ایشان به من گفتند ابتدا باید طرح خود را ثبت کنید و وقتی بعد از چند ماه تلاش و تولید نمونه ی اولیه و ثبت به سراغ این مرکز رفتم به من گفتند دولت عوض شده است و خانم سلطان خواه دیگر اینجا کار نمی کند.

وی با اشاره به اینکه به آنها گفتم فرقی نمی کند چه این دولت، چه آن دولت، به هر حال یک ساز و کاری برای حمایت حاکم است افزود: به بنده پاسخ دادند چنین چیزی برای حمایت از شما اینجا تعریف نشده است و شما را دنبال نخود سیاه فرستاده اند.

مخترع جوان شیرازی با انتقاد از سازمان ثبت اختراعات کشور گفت: اداره‌ی ثبت اختراعات نه تنها هیچ حمایتی از ایده ها و طرح های مخترعین نمی کند بلکه هر سال باید مبلغی را بابت هر اختراع به آنها پرداخت کنیم تا اختراعات ما را به عنوان ثبت شده بپذیرند و اگر این پول را پرداخت نکنیم می گویند طرح شما «کان لم یکن» تلقی می‌شود و اگر شما پیگیری نکنید برخی از فرصت استفاده کرده و اختراعات را به نام خودشان مصادره کرده و ثبت می‌کنند.

بینایی در پاسخ به این سوال که چرا برای رسیدن به آرزوهایش به خارج از کشور نمی رود اظهار کرد: هدف من طوری نیست که بشود خارج از کشور به ‌ن دست یابم و تنها در ایران می توانم به هدف برسم، هدف اصلی زندگی ام این است که جایی به نام اسرائیل وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه حتی به نظرم رفتن مقطعی هم به خارج از کشور را نمی توانم بپذیرم اظهار داشت: زیرا فکر می کنم به دلیل حمایت هایی که در کشورهای پیشرفته از نخبگان می شود ممکن است مزه ی زندگی در آنجا زیر زبانم برود و دیگر باز نگردم.

مخترع جوان ایرانی با اشاره به اینکه اسم اصلی رفتن به خارج از کشور به بهانه تحصیل فرار است افزود: من حاضر به فرار نیستم زیرا فکر می کنم به جای استفاده از وسایل مجهز کشورهای خارجی برای رسیدن به اهداف، می توان در ایران ماند و اینجا را مجهز کرد.

بینایی با بیان اینکه حاضرم تمام زندگی ام را در راه ماندن فدا کنم گفت: راه فقط رفتن و فرار کردن نیست، می شود ایستاد و سیستم را اصلاح کرد، مگر تا کی این آقایان و این ژنرال ها می خواهند به ما زور بگویند و از ما حمایت نکنند.

وی با اشاره به اینکه الگوی اصلی من امام جواد (ع) است اظهار کرد: اما در دوران حاضر خیلی دوست دارم شبیه علامه حسن زاده  آملی شوم زیرا اعتقاد دارم ایشان علاوه بر مسائل فقهی در زمینه های علمی از رتبه ی بسیار بالایی برخوردار است.

مخترع جوان شیرازی در خصوص نحوه ی آشنایی با علامه حسن زاده آملی گفت: زمانی که داشتم به روی ساخت اکسیر جوانی تحقیق می کردم با ایشان آشنا شدم و با مطالعه آثار و اقدامات ایشان به این نتیجه رسیدم که ایشان از درجه ی علمی بسیار بالایی برخوردار است، به عنوان مثال علامه حسن زاده آملی یکی از سخت ترین مسائل ریاضی را ۸ روزه حل کردند.

آرمان بینایی با تاکید بر اینکه اکسیر جوانی وجود دارد و کاملا واقعی است اظهار داشت: این ماده همان جیوه قرمز است که بیشتر قاچاقچی های بین المللی دنبال آن هستند زیرا مصارف هسته ای نیز دارد و در راکتورهای اتمی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین ویژگی اکسیر جوانی خاصیت ضد تومور بودن آن است افزود: من این ماده را ساخته ام و حتی پیشنهادی در حد ۷۰۰ میلیون تومان برای هر گرم داشتم و ۱۰۰ گرم از من خواسته بودند که می شود ۷۰ میلیارد تومان، اما وقتی فهمیدم قرار است این اکسیر به دست پادشاهان کشور های عربی برسد به شخصی که واسطه بود گفتم من این کار را انجام نخواهم داد زیرا حاضر نیستم حتی یک ساعت به عمر این وهابی ها اضافه شود چون به ضرر مسلمانان است.

مخترع جوان شیرازی با بیان اینکه به سختی از تامین هزینه تولید و ثبت اختراعات خود بر می آیم گفت: هزینه اختراعاتم را خودم با انجام دادن کارهایی همچون گارسونی، کارگری و کشاورزی تامین می کنم، حتی اوایل از روی ناچاری مجبور شدم به عنوان دی جی در عروسی ها کار کنم که البته اگر دوباره به آن روزهای سخت بازگردم این کار را تکرار نخواهم کرد زیرا اعتقاد دارم پولی که از آن در می آید شبهه ناک است.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید مهدی عبادی
شرم کنید انقد راحت دروغ نگید آدمیزاد حداقل باید روزی شش ساعت بخوابه، خود حضرت علی توصیه کرده مردم روزی هشت ساعت خواب داشته باشن، چی میگین شما؟ چرا اعتقاد و باور مردم رو گند میزنید بهش، جوری که شما مردم رو از اعتقادات دور میکنید اسرائیل و آمریکا بلد نیستن دور کنن
در حاشیه