دبیر کانون مداحان کشور خطاب به استاندار گیلان:

مصوبات جلسه با کانون مداحان را اجرایی کنید

رییس کانون مداحان گیلان و دبیر کانون مداحان و شاعران آئینی کشور ضمن نامه ای خطاب به استاندار گیلان خواستار اجرایی شدن مصوبات جلسه ی ششم مرداد ماه این کانون با استاندار گیلان شد.

مصوبات جلسه با کانون مداحان را اجرایی کنید

 به گزارش ۸دی، محمد رسول خدادادیان رییس کانون مداحان گیلان و دبیر کانون مداحان و شاعران آئینی کشور ضمن نامه ای خطاب به استاندار گیلان خواستار اجرایی شدن مصوبات جلسه ی ششم مرداد ماه این کانون با استاندار گیلان شد. متن کامل این نامه به شرح زیر است:

استاندار محترم استان گیلان
جناب آقای دکتر نجفی
سلام علیکم

ضمن تبریک به مناسبت هفته ی دولت و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و خدمات جمیع خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقدیر از کیفیت جلسه حضوری کانون مداحان  که در مورخ۹۵/۵/۶ واقع در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری گیلان به همراه معاونین محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی، بهمراه مدیر کل محترم حوزه استاندار که مصوبات و مقررات جلسه مذکور اسباب و بهداشت روانی جامعه مداحان را به وجود آورد بار دیگر جهت تاکید موکد مسایل مطروح در آن دیدار اعلام میداریم مداحان اهل بیت علیهم السلام به عنوان یکی از اقشار و شاخه های  صاحب قدرت نرم در بین مردم میبایست جهت حفاظت و صیانت از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد توجه و عنایت ویژه قرار گیرند.
این توجه مختص به دولت خاصی نیست، چون ما در یک نقطه واحد جدا از گرایشات حزبی برای حفظ اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می کوشیم از این باب از درک شما در خصوص برگزاری جلسه مورخ ۹۵/۵/۶ و بررسی مصوبات جلسه سپاس  و امتنان داشته، چون ما قبل از اینکه اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالگرا و غیره باشیم، در درجه اول انسان، در درجه دوم مسلمان ، در درجه سوم شیعه و بعد از این مهمات جملگی گیل مرد و گیل زن این استان هستیم، لذا گرایشات حزبی در درجه پنجم و ششم قابل بحث است. ما جملگی انسان شیعه گیلک زبانیم و از اینکه شما این را درک می کنید خوشحال هستیم و ذاکران اهل بیت علیهم السلام هم به عنوان شهروند نظام مقدس به لطف حضرتعالی مشمول خدمات دولت محترم قرار می گیرند. ان شاالله…
امیدوارم تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سراسر استان مانند سید کاظم دلخوش و جعفرزاده ایمن آبادی به تماس های ورودی تلفنی و حضوری جهت مرتفع کردن مشکلات اقشار مختلف پاسخگو باشند همان گونه که در زمان انتخابات در کنار مردم هستند، در زمان بعد از انتخابات هم گوش شنوای مردم و اقشار مختلف و موثر باشند هر چند عمده نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیر باز از دوستان و همرزمان دوران هستند. از فرزند برومند شهید افتخاری غرب گیلان تا دکتر قربانی در شرق گیلان و حاج جبار عزیز و جناب لاهوتی که از سابقون هستند.
جناب آقای استاندار مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه مداحان تحت تکلف دولت نیست، اما مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حضرتعالی بعنوان نماینده عالی دولت در استان و اینجانب بعنوان منتخب مداحان گیلان و کشور باید پیرامون مشکلات این قشر موثر بیشتر به پایش و تعقیب مطالبه باشم و  بنشینیم. همانگونه که تا به امروز لطف کرده اید اجرای مصوبات جلسه ۹۵/۵/۶ جهت اجرایی شدن از شما انتظار می رود.
جناب آقای دکتر نجفی نیک می‌دانید که بهترین ایام نوجوانی مان در راه انقلاب بود  و سپس روز های اوج و شورو نشاط  جوانی مان  در کالبد مهم و حیاتی ۸ سال دفاع مقدس  برای حفظ ناموس و وجب به وجب خاک پاک این مرزو بوم در کنار همرزمان دوران سپری شد و اینجانب نیز از زمانی که خود را شناختم پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده، هستم و خواهم بود لذا پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقدام عملی پیرامون همدلی و هم زبانی فارغ از حاشیه ها به خدمت می اندیشم و خواهیم پرداخت و جدا از نواقص امورات از خدمات انجام شده توسط مجموعه پر تلاشتان در هفته دولت مراتب تقدیر را به نیابت از کانون مداحان کل کشور تقدیم می دارم و در پایان از استاندارانی که در سایه خدماتشان خاطرات خوبی دارم، یادی خواهم کرد از حاج علیرضا تابش عزیز، از سید علی اکبر طاهایی که هرگز او را فراموش نخواهم کرد ، قهرمانی عزیز و سردار مهدی سعادتی  بهمراه همرزم قدیمی ام کیهان هاشم نیا و حال که در معییت پرلطفتان و خدمات حضرتعالی به مردم شریف گیلان و قشری که این کوچک نیز خدمتگزارش می باشم آرزوی توفیق دارم.
با آرزوی سلامتی برای قطب عالم امکان و طول عمر برای مقام معظم رهبری یگانه علمدار حکومت علوی در دنیا

محمد رسول خدادادیان
رییس کانون مداحان گیلان
دبیرکشور کانون مداحان و شاعران آئینی کشور

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه