رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد؛

کشف ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر در ۲ عملیات جداگانه در این استان خبر داد.

کشف ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در گیلان

به گزارش ۸دی، احداله احدی در مصاحبه با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی بررسی اخبار مکتسبه مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی گیلانی تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مراتب در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان، پس از تعقیب و مراقبت و اقدامات اطلاعاتی از تهیه و توزیع مواد مخدر در استان گیلان توسط این  قاچاقچی ۴۰ ساله گیلانی مطلع شدند که پس از یک مرحله عملیات،وی را دستگیر کردند.

وی گفت: توزیع کننده مذکور، مواد مخدر را از استان تهران خریداری و با یک دستگاه خودرو سواری پژو از محور چالوس وارد استان می کرد که طی یک عملیات منسجم  در میدان ابریشم شهرستان لاهیجان دستگیر و در بررسی از خودرو وی، دو کیلوگرم هرویین کشف شد.

احدی در ادامه از کشف ۲۲ کیلوگرم تریاک خبرداد و اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی به هویت مردی ۳۶ ساله در رابطه با این پرونده پی بردند.

 وی با تاکید براینکه این قاچاقچی با رعایت ضوابط قانونی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این قاچاقچی نیز با خرید مواد مخدر از مرکز کشور ،این مواد را به استان گیلان انتقال که با هوشیاری ماموران  در ورودی شهر رشت غافلگیر و دستگیر شد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان افزود: در بازرسی از خودرو  پراید این قاچاقچی ۳۶ ساله ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

 وی در پایان از تشکیل پرونده برای متهمان و ارسال به مقامات قضایی خبر داد و گفت : شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر بطور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر می باشد .

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه