با شکست در واپسین ثانیه های امتیاز طلایی؛

پایان رویای طلا برای تکواندو

تکواندوکار ۸۰+ در دومین مبارزه المپیکی خود مقابل ماهاما چو بریتانیایی شکست خورد تا تیم پر امید تکواندو ایران بدون طلا به کار خود در ریو پایان دهد.

پایان رویای طلا برای تکواندو

به گزارش ۸دی، سجاد مردانی تکواندوکار ۸۰+ در دومین دیدار خود برای راهیابی به جمع ۴ تکواندوکار برتر المپیک کار سختی را پیش رو داشت. ماهاما چو بریتانیایی حریف او خواهد است. با اینکه ماهاما عناوین قاره ای ندارد اما همیشه در مسابقات گرند پری، یک پای سکو بوده است و حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود. نماینده انگلیس در گرندپریکس منچستر ۲۰۱۳ طلا گرفت و در سال ۲۰۱۴ در مسابقات گرندپریکس موفق به کسب یک نقره و یک برنز شد. او در گرندپریکس ۲۰۱۵ روسیه هم به مدال برنز رسید.
با این حال این دو برای اولین بار در المپیک با هم رو به رو شده اند که ثانیه های ابتدایی این مبارزه ۳ امتیاز را برای ماهاما داشت که یک امتیاز آن فورا جبران شد تا زمان اول با همین امتیاز پایان پذیرد. راند دوم و میانه های راند سوم امتیازی رد و بدل نشد تا اینکه در فاصله ۹ ثانیه تا پایان مبارزه سجاد ۲ امتیاز عقب افتاده را جبران کرد تا امتیاز طلایی برنده را مشخص کند.
تنها در فاصلع ۷ ثانیه تا پایان مبارزه ماهاما چو امتیاز طلایی را گرفت تا او برنده دیدار باشد و سجاد در انظتار فینالیست شدن او برای حضور در شانس مجدد بماند.

 

منبع: ورزش سه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه