نامه‌ی سرگشاده‌ی عضو شورای شهر خطاب به نماینده‌ی اصلاح طلب رشت!

پیشنهاد می نمایم یکبار قانون شوراها را بخوانی! البته شاید بهتر باشد همان آئین نامه داخلی مجلس را بخوانی! کلانشهر رشت با داشتن پارلمان شهری و ۱۵ عضو شورا خودش بهتر از شما به مسائل شهری می پردازد!

نامه‌ی سرگشاده‌ی عضو شورای شهر خطاب به نماینده‌ی اصلاح طلب رشت!

به گزارش ۸دی، محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی شهر رشت نامه ای سرگشاده خطاب به محمد صادق حسنی نماینده اصلاح طلب رشت در مجلس شورای اسلامی نوشت که متن کامل آن در ذیل آمده است:

جناب آقای محمد صادق حسنی (یا حسینی؟!)

نماینده محترم مردم شهرستان رشت و حومه

سلام علیکم

افاضات شما را در یکی از پایگاه های خبری خواندم؛ نمی دانم این ضرب المثل شیرین گیلکی را شنیده اید که می گویند “دوبکه را دیگران زدند،  آغوز را شما جمع کرده اید؟!” می دانید یعنی چه؟! این ضرب المثل حکایت شماست و انتخابات ۷ اسفند! برادر من! از عارف و مالک و راهب و درویش همه و همه دست به دست دادند تا “تو نامی به کف آری و به جلوت باشی”.

برادر من!

پیشنهاد می نمایم یکبار قانون شوراها را بخوانی! البته شاید بهتر باشد همان آئین نامه داخلی مجلس را بخوانی! بی خیال!

اگرچه همکار عزیزمان مهندس علوی پیش تر او را بهترین شهردار تاریخ رشت می دانستند، ولی شما بگوئید شهردار چه کرد که امروز از نظر ایشان بدترین شهردار تاریخ رشت شده است! اگر واقعا قصد دخالت ندارید که قانون نیز همین را از شما می خواهد، شما را به خدا بروید به درد کشاورزان عزیزمان برسید!

کلانشهر رشت با داشتن پارلمان شهری و ۱۵ عضو شورا خودش بهتر از شما به مسائل شهری می پردازد! البته ما هم اگر ایشان دستش را از بیت المال کوتاه کند و بر اساس قانون و مصوبات شورا عمل کند! تشویقش خواهیم کرد. شما هم فکری به حال حاشیه نشینان و بحث ها و اشتغال مردم بیچاره کنید و اگر نگران شهر هستید رودخانه ها را دریابید!

چرا بودجه تخصیص نمی دهند؟! زمین های نسقی را چرا ساماندهی نمی کنید؟! اینها که کارهای شماست! آن منابع ملی که شهرداری های کلانشهرها همه دریافت می کنند را چرا شهرداری رشت نمی گیرد؟! شما قدرتش را دارید؟! امیدوارم!

برادرم!

ضمنا اگر گزارش کار شورا را می طلبید حاضرم برای شهروندان، خدماتی که شهرداری در برگزاری میتینگ های شما (منظور همان ابر و باد و مه و خورشید) ارائه وار تشریح نمایم.

محمود باقری خطیبانی

عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت

حسنی باقری

/انتهای پیام

منبع: در گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
امیرمجتهدی
آقای حسنی بهتر ازهرکسی می داند چگونه به نمایندگی رسیده است انصافا" آقای باقری درست گفت ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا ایشان نماینده شود ...کسی که اینگونه به جایگاه رفیعی مثل نمایندگی مجلس می رسد معلوم است چه عملکردی داشته و خواهد داشت ... آنچه واضح است این است که منصب نمایندگی برای ایشان بسیاربزرگ است تا جاییکه خودشان را کاملا گم کرده اند
در حاشیه