فرمانده انتظامی تالش خبر داد؛

انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۳فقره سرقت در”تالش”

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از انهدام باند سرقت غرب گیلان با کشف ۲۳دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۳فقره سرقت در”تالش”

به گزارش ۸دی، سرهنگ” عباس اسماعیلی” در تشریح این خبر به خبرنگار ما اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و ارائه شکایاتی مبنی بر سرقت موتورسیکلت آنها به شگرد های مختلف، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان آگاهی  این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه با بررسی های ویژه کارآگاهان آگاهی  و کسب سرنخ هایی از سرقت های رخ داده در این شهرستان و شهرستان های مجاور اقدامات اولیه جهت شناسایی افراد مظنون صورت پذیرفت، افزود: کارآگاهان آگاهی با در کنار هم قرار دادن دلایل و شواهد و شیوه شگرد های سرقت و آثار به جا مانده از سارق و سارقان موفق به شناسایی تنی چند از متهمان در غرب گیلان شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کارآگاهان آگاهی با اخذ دستور قضایی لازم نسبت به جلب متهمان اقدام کرده و متهمان در بازجویی اولیه نسبت به وقوع سرقت ها اعتراف و با قرار بازداشت و روانه زندان گردیدند .

فرمانده انتظامی تالش تاکید کرد: با توجه به حجم گسترده عملیات تعدادی از متهمان با اخذ نیابت قضایی در شهرستان رضوانشهر دستگیر شدند .

وی ه افزود: در این اقدام ماموران پلیس آگاهی تعداد ۲۳ فقره از سرقت های موتور سیکلت از نوع هوندا ۱۵۰ و ۲۰۰ سی سی در شهرستان های تالش و رضوانشهر کشف و ۱۳ نفر از اعضای باند سرقت دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان تالش ضمن تقدیر و تشکر از حوصله مالباختگان از آنان خواست، تا با ارائه مدارک جهت شناسایی وسیله نقلیه خود به پلیس آگاهی تالش مراجعه کنند .

سرهنگ اسماعیلی در پایان از شهروندان خواست تا وسایل نقلیه خود را به مجهز به لوازم ضد سرقت کرده تا از هر گونه اقدام سارق یا سارقان جهت سرقت، پیشگیری به عمل آید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه