احسان تقدسی
چارمز مهمان بود يا....

چند سوال پیرامون سفر مشکوک بازیگر فیلم های پورن به تهران

صدور ویزا در کدام نمایندگی ایران در خارج از کشور بوده است؟ آیا استعلام های امنیتی معمول قبل از صدور ویزا انجام شده است؟

به نظر می رسد ماجرای سفر کندی چارمز بازیگر مشهور فیلم های مستهجن به ایران پیچیده تر از آن است که تصور می شود.

دستگاه دیپلماسی ایران امروز اعلام کرد وی با نام دیگری(گذرنامه جعلی) درخواست سفر به ایران کرده است. قبل تر اعلام شده بود وی برای جراحی بینی به ایران آمده است. چند سوال در این ارتباط وجود دارد:

۱- خانم چارمز نمی توانسته به تنهایی و بدون راهنما به ایران سفر کرده و پزشک معالج را خودش انتخاب کرده باشد. وی واقعا در ایران چه می کرده است؟

۲- وی اگر به عنوان توریست به ایران آمده بود علی القاعده می باید در قالب یک تور مسافرتی این اتفاق می افتاد. در حالی که بر اساس شواهد اینگونه نبوده است

۳- اگر وی واقعا با گذرنامه جعلی به ایران آمده چرا علیه وی شکایتی نمی شود؟ جرم داشتن گذرنامه جعلی در غرب کم نیست. چرا وزارت خارجه این موضوع را پیگیری نمی کند؟

۴- چرا برای رفع شبهات موجود وزارت خارجه تصویری از گذرنامه وی را منتشر نمی کند؟

۵- اگر فرض را بر مهمان نبودن این فرد در تهران و پذیرش ادعای جراحی بینی بگذاریم، این جراحی در کدام بیمارستان و توسط کدام پزشک بوده است؟ آیا این فرد در قبل و بعد از جراحی بدون همراه بوده است یا….

۶- صدور ویزا در کدام نمایندگی ایران در خارج از کشور بوده است؟ آیا استعلام های امنیتی معمول قبل از صدور ویزا انجام شده است؟

از نگاه بنده پاسخ به سوال پنجم گره این پرونده را باز خواهد کرد. اگر فرض را بر پذیرش ادعای وزارت خارجه درباره سفر این بازیگر فیلم های مستهجن با نامی دیگر بگذاریم، چه تضمینی برای عدم ورود جاسوس های حرفه ای سرویس های غربی به ایران وجود دارد؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه