معاون فرماندار فومن خبر داد:

اعزام ۱۸۰ نفر از بسیجیان فومن به مناطق عملیاتی غرب کشور

معاون فرماندار فومن گفت: ۱۸۰ نفر از بسیجیان فومن در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

اعزام ۱۸۰ نفر از بسیجیان فومن به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش ۸دی؛ محمدجواد عامر، معاون فرماندار فومن عصر امروز(۱۱مرداد) در جلسه هماهنگی اعزام راهیان نور غرب کشور وبرنامه‌ریزی سالروز ورود آزادگان به میهن در سالن فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: از شهرستان فومن ۱۸۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه زائرین از مناطق عملیاتی مرصاد، پاوه، بازی دراز، قصرشیرین و .. بازدید به عمل می‌آورند، افزود: تاریخ اعزام زائرین چهارشنبه(۱۳ مرداد) است.

معاون فرماندار فومن با بیان اینکه نسل امروز جامعه اطلاعی از دوران جنگ و جبهه ندارند، گفت: حضور جوانان در مناطق عملیاتی سبب تحولات روحی و معنوی می‌شود و بار فرهنگی برای جامعه دارد.

آزادگان، سمبل و الگوی حقیقی صبر و پایداری

در ادامه بهروز محمدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن با بیان اینکه آزادگان هشت سال دفاع مقدس فومن در ۲۲ اداره این شهرستان در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: دیدار از آزادگان شاغل و بازنشسته، پوشش تبلیغات محیطی و برگزاری همایش آزادگان در این شهرستان از جمله برنامه‌های سالروز ورود آزادگان به میهن است.

وی با بیان اینکه فومن دارای ۵ شهید آزاده است که مراسمی همراه با قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی در گلزار شهدای فومن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: آزادگان را باید سمبل و الگوهای حقیقی صبر و پایداری ذکر کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن با بیان اینکه آزادگان ما در دورات اسارات تمام سختی ها با جان و دل خریدند و از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به خوبی دفاع کردند، اظهار کرد: این غیور مردان همیشه پیروز ما حتی در زمان اسارت نیز بر آرمان ها و اعتقادات خود پایداری و پافشاری کرد ند و هیچ تعللی در برابر دشمنان نداشتند.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه