متخصص طب سنتی در گفتگو با 8دی؛

حجامت و انتقال خون هیچ ربطی به هم ندارند /۶۳ نقطه از بدن با حجامت درمان می شود

متخصص طب سنتی گفت: یک وقت کسی مشکل کلیوی دارد، شما نمی توانید به او بگویید خون بدهد تا مشکلش حل شود، ولی با حجامت می شود این مشکلات را درمان کرد.

حجامت و انتقال خون هیچ ربطی به هم ندارند /۶۳ نقطه از بدن با حجامت درمان می شود

حجت الاسلام شریفی متخصص طب سنتی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص انجام انتقال خون به جای حجامت اظهار داشت: حجامت و انتقال خون دو امر کاملا مجزا هستند و هیچ ربطی به هم ندارند.

شریفی همچنان در خصوص فواید فصد خون گفت: فصد خون هم اینگونه است و انتقال خون نمی تواند کاری که فصد انجام می دهد را بکند، به عنوان مثال شما با انجام عمل فصد خون می توانید فشار خون خود را تنظیم کنید در حالیکه اگر سالی چهار بار هم خون بدهید فشارتان تنظیم نمی شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۳ نقطه از بدن با حجامت درمان می شود افزود: یک وقت کسی مشکل آفت دهان، پا درد و یا مشکل کلیوی دارد، شما نمی توانید به او بگویید خون بدهد تا مشکلش حل شود، ولی با حجامت می شود این مشکلات را درمان کرد، یا مثلا از یک بچه تازه به دنیا آمده که دچار زردی شده است نمی توان خون گرفت اما می شود با حجامت او را درمان کرد.

شریفی در پایان اظهار داشت: برخی افراد هستند که اساسا مشکلی دارند و اصلا از آنها خون گرفته نمی شود، مثلا شیمیایی ها یا معتاد ها، ولی این افراد برای انجام فصد خون یا حجامت هیچ مشکلی نخواهند داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه