رئیس اداره ارشاد اسلامی لاهیجان خبر داد؛

اولین جشنواره طراحی و نقاشی در لاهیجان برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از برگزاری اولین جشنواره طراحی و نقاشی ویژه هنرجویان آموزشگاه های آزاد هنری در این شهرستان خبر داد.

اولین جشنواره طراحی و نقاشی در لاهیجان برگزار می شود

به گزارش ۸دی به نقل از «لاهیجان»، اولین جشنواره طراحی و نقاشی ویژه هنرجویان آموزشگاه های آزاد هنری لاهیجان با همکاری انجمن هنرهای تجسمی در شهریور ماه امسال برگزار می شود.
نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی این جشنواره که با حضور اعضای انجمن هنرهای تجسمی و مدیران آموزشگاه ها برگزار شد، گفت: امروزه سرمایه گذاری در فعالیت های فرهنگی و هنری از لحاظ بازگشت سرمایه وضعیت مطلوبی ندارد اما بسیاری از هنرمندان و علاقمندان مانند مدیران آموزشگاه ها به علت دغدغه و ارزش گذاری برای فعالیت های فرهنگی و هنری، در این مسیر فعال هستند.
وی ادامه داد: چنین جشنواره هایی، هنرجویان را آماده می کند تا در رویدادهای بزرگ کشوری و بین المللی نیز خودشان را نشان دهند ضمن اینکه نقش مدیر مسئولان آموزشگاه ها در ایجاد و ترغیب و آموزش درست هنرجویان و شکوفایی خلاقیت هنری بسیار تاثیرگذار است.
به گفته نادری، این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه رقابت بین هنرجویان و مراکز آموزشی، معرفی آموزشگاه های برتر، ترویج فرهنگ و معماری گیلان و لاهیجان و هدفمندی دوره های آموزشی در آموزشگاه ها برگزار می شود.
وی اضافه کرد: این جشنواره برای چهارگروه سنی شش تا ۹ سال با موضوع یک روز با خانواده در طبیعت لاهیجان، ۱۰ تا ۱۳ سال با موضوع طبیعت بی جان، ۱۴ تا ۲۰ سال و بزرگسالان با موضوع معماری و بخش های دیدنی شهر لاهیجان برگزار خواهد شد.
نادری خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را با موضوعات مشخص شده تا دهم شهریورماه، به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تحویل دهند.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه