دستگیری سارق مغازه با ۲۲ فقره سرقت در”رشت”

کارآگاهان آگاهی استان گیلان با دستگیری یک سارق مغازه،۲۲فقره سرقت در شهرستان رشت کشف کردند.

دستگیری سارق مغازه  با ۲۲ فقره سرقت در”رشت”

به گزارش ۸دی، سرهنگ” فرهاد فلاح کریمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: کارآگاهان آگاهی درپی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه های سطح  شهرستان رشت ، رسیدگی به این  پرونده ها را در دستورکار خود قرار دادند.

 رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: کارآگاهان آگاهی در بررسی پرونده ها موفق به بدست آوردن سرنخی از یک خودرو در تمامی صحنه های سرقت شده و با مراجعه به صاحب خودرو متوجه شدند که وی از مدتها پیش خودروی خود را به فردی ۳۰ ساله فروخته است.

فلاح کریمی با بیان اینکه متهم پس از خرید خودرو اقدام به تعویض پلاک  نکرده بود، بیان داشت: متهم در منزل مسکونی اش دستگیر و خودرو نیز که در خانه وی پارک بود، توقیف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم دستگیر شده به علت  وجوددلایل و مدارک کافی  به ۲۲ فقره سرقت از مغازه های شهر رشت اعتراف و صحت اظهاراتش را با تشریح  صحنه محل های سرقت  اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه سه مالخر ۴۱،۳۹و۲۸ ساله در خصوص پرونده این سارق شناسایی و دستگیر شده اند، اظهار داشت: تعدادی از لوازم خریداری شده سرقتی اعم از هشت دستگاه لپ تاپ، سه دستگاه تب لت، دو دستگاه اسکنر، دو دستگاه هارد کامپیوتر، هفت دستگاه دوربین مداربسته، پنج دستگاه دیجیتال،سه دستگاه دی وی آر(حافظه دوربین مداربسته) از مالخران کشف شد.

 رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، به اجرای مصوبات کمیسیون قرارگاه مقابله با سرقت در استان اشاره کرده و تصریح کرد: از طرق مختلف به عموم شهروندان  به خصوص کسبه اطلاع رسانی شده تا در هنگام ترک محل کسب خود، به قفل دربهای شیشه سکوریت اکتفا نکرده و حتما دربهای کرکره ای را ببندند که علیرغم ایجاد حساسیت نسبی در بین شهروندان متاسفانه هنوز استفاده از درب کرکره ای مناسب و آژیر خطر توسط مالباختگان رعایت نمی شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه