عضو شورای شهر رشت مدعی شد:

دست‌های پشت پرده مانع از ادامه اکران «ایستاده در غبار» در رشت شد

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از اکران تنها پنج روز از فیلم ایستاده در غبار در سینماهای این شهر، گفت: دست‌های پشت پرده مانع از ادامه اکران این فیلم در رشت شد.

دست‌های پشت پرده مانع از ادامه اکران «ایستاده در غبار» در رشت شد

به گزارش ۸دی، فرهاد شوقی عصر امروز در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: اجرای برخی از پروژه‌ها در مناطق رشت بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه هر پروژه‌ای که قرار است اجرایی شود باید براساس اولویت‌بندی باشد، افزود: دغدغه‌های فرهنگی در این زمینه وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه به اکران فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» اشاره کرد و آن را از آثار برگزیده در جشنواره فیلم فجر نامید.

وی اضافه کرد: این فیلم در شهر رشت تنها به مدت پنج روز اکران شد و سپس به بهانه اینکه مخاطب نداشت آن را از روی پرده‌های سینما برداشتند.

شوقی با انتقاد از اکران زودهنگام فیلم مذکور گفت: دست‌های پشت پرده این فیلم را از روی پرده سینماهای رشت برداشت و مخاطب نداشتن آن واقعیت ندارد.

وی نمایش چنین آثاری را بسیار سازنده خواند و خاطرنشان کرد: نباید چنین برخوردهایی با آثار سازنده سینمایی شود.

عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در جلسه مذکور با اشاره به سکونتگاه‌های غیر رسمی در این شهر اظهار کرد: باید برای برطرف شدن این مشکل دقت عمل داشت.

مجید رجبی تصریح کرد: مشکل سکونت‌گاه‌های غیررسمی در رشت زمانی برطرف می‌شود که به آنها مجوز دهند و در این شرایط بسیاری از مشکلات برطرف و شرایط کسب شکار نیز بهتر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سارا
اگر فیلم ضد فرهنگی و مشکل دار بود ۳ماه اکران میشد ولی فیلم ارزشی ارزش اکران از نظر این مسئولین نداره...واقعا متاسفم که مسئولین ما سطح فرهنگ انقلابیشون چقد پایینه.
در حاشیه