نماینده‌ی مردم تالش، رضوانشهر و ماسال:

دولت باید بر خرجکرد تسهیلات بانکی نظارت بیشتری داشته باشد

نماینده‌ی مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی کاهش نرخ سود بانکی را زمینه ساز حضور سرمایه گذار و رشد اقتصادی خوب عنوان کرد.

دولت باید بر خرجکرد تسهیلات بانکی نظارت بیشتری داشته باشد

به گزارش ۸دی، محمود شکری روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تسهیلات بانکی بایستی در راستای تولید و رونق اقتصادی سرمایه گذاری شود و در عین حال، باید تدابیری اتخاذ تا تسهیلات ارایه شده در جهت سرمایه گذاری در تولید و رونق این بخش سوق هدایت شود.
وی اظهار داشت: اینکه کاهش نرخ سود بانکی، حجم عظیمی از نقدینگی را به سمت بازار مسکن و طلا برده ، هنوز کارشناسی نیست و می تواند شایعاتی در رابطه با رونق بازار مسکن باشد.
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کاهش سود بانکی موجب حضور سرمایه گذار و رشد اقتصادی خوب می شود.
وی با اشاره به نقش مهم دولت در نظارت بر بانک ها و ارائه تسهیلات بانکی خاطرنشان کرد: دولت بایستی در این بخش نظارت دقیقی داشته باشد و ناظر بگذارد.
شکری در رابطه با نقش آفرینی بانک های خصوصی اضافه کرد: با پول مردم باید اقتصاد را رونق و توسعه داد بنابراین بانک های خصوصی نیز بایستی به دنبال رونق اقتصادی باشند.
وی یادآور شد: رکود واقعی نمی بینیم و به نظر من، دست هایی در کار است که رکود را تحمیل می کنند که اقتصاددانان و متولیان امر بایستی آسیب شناسی کنند.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه