فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان:

تحولات سوریه، دور کردن مسلمانان از دور مبارزه با استکبار جهانی است

فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان گفت:وقتی یک رزمنده مدافع حرم خانواده و دلبستگی‌های خود را می‌گذارد و به جنگ می رود، قطعا بصیرت وی زیاد است و ثابت می کند که زینبی و حسینی است.

تحولات سوریه، دور کردن مسلمانان از دور مبارزه با استکبار جهانی است

به گزارش ۸دی، به نقل از واران خبر ، سردار هامون محمدی در یادوراه سردار شهید علیرضا خلوص دهقان پور در مصلی صومعه سرا اظهار کرد: سیر تکاملی شهدا به اوج رسید که به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه شهدابه مراسمات نیازی ندارند و ما نیازمند این محافل هستیم تا راه را بشناسیم، افزود: سیر تکاملی یک عقبه و مسیری دارد که باید آن سیر را بگذرانیم تا خداوند شهادت را به ما عنایت کند.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان گفت: اگر امروز مبانی بصیرت نداشته باشیم و ندانیم در دنیا چه می گذرد قطعا فاصله زیادی با شهادت داریم.

محمدی با بیان اینکه سوریه یکی از کشورهای پیشرفته بوده است، تصریح کرد: همه روستاهای سوریه دارای آسفالت، برق، زمین مناسب و … است.

وی خاطرنشان کرد:  پادگان هایی در سوریه وجود دارد که قادرند تمام ارتش های کشورهای اسلامی را یک جا و در یک روز آموزش دهد و موانع دفاعی بود که اسرائیلی ها به شدت از آن وحشت داشتند.

فرمانده گردان حضرت سلمان لشگر قدس گیلان با بیان اینکه همه موانع دفاعی سوریه از بین رفت، اظهار کرد: هر ارتشی با این نوع یورش در عرض ۵ روز از بین می رفت اما سوریه تا کنون مقاومت کرده  و ۵ سال در حال جنگ هستند.

سردار محمدی با بیان اینکه باید نسبت به پشت پرده جنگ و درگیری بصیرت داشته باشیم، افزود: تحولات سوریه  صحنه آرایی است تا مسلمانان را از دور مبارزه با استکبار جهانی خارج کنند.

وی گفت: وقتی یک رزمنده مدافع حرم در برهوت اعتقاد به اسلام و عمل به احکام اسلامی حرکت می کند و خانواده و دلبستگی‌های خود را می‌گذارد و به جنگ می رود، قطعا بصیرت وی زیاد است و ثابت می کند که زینبی و حسینی است.

فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کار جوانان امروز در مقابله با تکفیری‌ها در سوریه بسیار بالاتر از کار رزمندگان دوران دفاع مقدس است، گفت: در این زمان اگر فردی بتواند خود را از وابستگی‌های دنیا رها کند و به خیل مدافعین حرم بپیوندد کار مهمی انجام داده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه