جزییات آتش سوزی گسترده در بازار رشت؛

نبرد ۷۱ آتش نشان نتیجه داد/ اطفاء کامل آتش در پاساژ قدیری رشت

آتش سوزی گسترده در پاساژ قدیری رشت با حضور ۷۱ آتش نشان از ۱۲ مرکز آتش نشانی به طور کامل اطفاء شد.

نبرد ۷۱ آتش نشان نتیجه داد/ اطفاء کامل آتش در پاساژ قدیری رشت

به گزارش ۸دی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت درباره جزییات آتش سوزی گسترده در پاساژ قدیری این شهر اظهار کرد: ۷۱ آتش نشان از ۱۲ ایستگاه آتش نشانی با استفاده از ۲۳ خودروی اطفایی، آتش سوزی ظهر یک شنبه در بازار رشت را مهار و اطفا کردند.

وی افزود: با توجه به استراتژیک بودن منطقه و اتصال چندین مرکز تجاری و مغازه به محل آتش سوزی، خودروهای سنگین اطفای حریق ظرف کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت ادامه داد: گزارش های اولیه از آتش نشانان اعزامی به محل حادثه از گستردگی و احتمال سرای آتش به سایر مغازه ها خبر داد که با اعلام وضعیت فوق العاده، تمامی افسران ارشد سازمان آتش نشانی به محل آتش سوزی فراخوان شدند.

رمضانی خاطرنشان کرد: با محاصره آتش از چهار ناحیه، در ظرف کمتر از ۲۵ دقیقه آتش مهار و از سرایت آن به سایر مغازه ها جلوگیری شد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط حاکم بر بازار رشت بر لزوم چاره اندیشی درباره ترمیم و نوسازی زیرساخت های این منطقه تاکید کرد و گفت: متاسفانه نوع معماری بازار رشت و همچنین فرسوده بودن زیر ساخت های لازم همچون سیستم برق رسانی و گاز در بازار، شرایط را به گونه ای رقم زده که در صورت بروز حادثه احتمالی، امدادرسانی به این نقطه از شهر با سختی های زیادی همراه باشد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت خاطرنشان کرد: بروز هرگونه آتش سوزی در بازار رشت عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

عکس: روابط عمومی آتش نشانی رشت

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه