سوتی مدیر کل سیاسی استانداری گیلان؛

یارانه ام را شش ماه قبل حذف کردند! / مسئول بیکاری و طلاق موجود، دولت فعلی نیست! / اگر مردم ظلم دولت قبل را بدانند لعنتشان می کنند

پوراوزان گفت: چون حقوق دریافتی من بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود یارانه ی نقدی من را شش ماه قبل حذف کردند.

یارانه ام را شش ماه قبل حذف کردند! / مسئول بیکاری و طلاق موجود، دولت فعلی نیست! / اگر مردم ظلم دولت قبل را بدانند لعنتشان می کنند

به گزارش ۸دی، علی اکبر پوراوزان مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان روز گذشته با اعضای حزب مردمسالاری گیلان دیدار و سخنرانی کرد که بخش هایی از سخنان وی مورد غفلت رسانه ها قرار گرفت که در این بخش منتشر می شود.

در این نشست شبهه انتخاباتی، پوراوزان بصورت ضمنی دکتر حسن روحانی را پیروز انتخابات آینده معرفی کرد و اظهار داشت: کسی نمی تواند با آقای روحانی مناظره کند. در انتخابات قبل داستان گازانبری را با یک کلمه جواب داد. این آدم که کم نمی آورد. شما حالا تمام خانواده و گذشته اش را بیاور جلوی چشمش اما این آدم کم بیار نیست.

وی افزود: آنچه که امروز از تحریم ها باقی مانده است میراث دوره ی گذشته است و این دولت توانسته است از صعود آن جلوگیری کند. بیکاری در گذشته چه وضعی داشت، این دولت از افزایش آن جلوگیری کرده است و الان دارد آن را کاهش می دهد.

پوراوزان تأکید کرد: الان اگر در خانه ای ۲ تا بیکار است مسئول آن دولت فعلی نیست اینکه این ۲ نفر به چهار نفر تبدیل نشده است مسئول آن دولت فعلی است همانطور که اگر از هر ۴ ازدواج ۲ فقره‌ی آن به طلاق می انجامد مسئول آن دولت فعلی نیست بلکه دولت فعلی از افزایش روند آن جلوگیری کرده و اینکه  چهار فقره ازدواج به چهار فقره طلاق تبدیل نشده است مسئولش دولت فعلی است.

مدیر کل سیاسی استاندار گیلان با بیان اینکه دولت گذشته در نحوه ی پرداخت یارانه ها اقدام به ساده سازی صورت مسئله کرده است اظهار کرد: آنها به جای پرداخت به مستحقین به هر نفر ۴۵ هزار تومان دادند در حالی که امروز ما باید در صورت اجرای صحیح قانون به هر نفر می توانستیم به افراد مستحق یک میلیون تومان پرداخت کنیم. اگر همین را به مردم برسانیم خواهند گفت خدا آنها را لعنت کند که این ظلم را به ما کردند.

وی ادامه داد: دولت قبل به قدری بی قانون بود که حق قانونی مردم را که یک میلیون تومان بود از آنها گرفت و آن پول را به کارمندان با پنج میلیون حقوق و به کارخانه دارها داد اما این دولت، قانون هدفمندی را اجرا می کند و با اجرای آن وضع مستحقین بهتر خواهد شد. دولت یازدهم از خودش شروع می کند و ابتدا یارانه کارمندان خودش را قطع کرد.

پوراوزان افزود: حقوق من بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود، شش ماه قبل آمدند و یارانه من را حذف کردند چون دولت آمار کارمندان خود را دارد. در مرحله بعدی به سراغ پزشکان، اصناف و کارخانه دارها خواهد رفت و یارانه آنها را حذف می کند.

مدیر کل سیاسی استاندای گیلان تأکید کرد: دولتی می تواند شجاعانه این کار را انجام دهد که قدرت منطق داشته باشد اما دولت پوپولیست بی منطق قادر به اجرایی کردن آن نیست بنابراین می آید ۱۰ هزار میلیارد هم بر روی درآمد هدفمندی می گذارد و یارانه ی نقدی را بین همه توزیع می کند.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم قانونمندترین دولت پس از انقلاب بوده است گفت: دولت گذشته حساب و کتاب سرش نمی شد و عقلگرایی نداشت برای همین در طرح هدفمندی نتوانست مردم را توجیه کند و افراد مستحق یارانه نقدی را گزینش نماید و چون نخواست عده ای را از خود برنجاند به همه یارانه نقدی داد.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسن
سلام برادر شما دیگه چرا شما که فرماندار مرکز استان دولت گذشته بودید باز صد رحمت به احمدی پور که با اینکه مدیر کل دولت قبل بود ولی زبان به لعن به گذشتگان نمی گشاید اینده گان نیز درباره شما به داوری خواهند نشست
بیکار
اکبرآقا شما فرماندار دولت قبل بودید؛فرماندار رشت،یادتان که نرفته؟اون موقع که خودت وسط گود بودی چرا از این حرفها نمیزدی برادر؟ خیلی جالبه که شما در تمام دولتهای پس از جنگ(البته بغیر از دولت اصلاحات اگر خوب بیاد داشته باشم)صاحب پست ومقام بودی در دولت هاشمی رفسنجانی ودر دوره استانداری میر علی اکبر طاهایی شما معاون سیاسی امنیتی استاندار بودی در دولت مهرورز معجزه هزاره سوم فرماندار مرکز استان بودی وحالیه هم ک بسلامتی مدیر کل تشریف داریدآن هم باسابقه ی خدمت بیش از 37سال!!! امیدوارم روزی از خدمتکردن خسته شوید وکمی فرصت وفضا برای جوانترها ایجاد کنیدو ان شا الله که گزارش عملکرو پرو پیمانی از این همه سال خدمتگزاری داسته باشید. خدا بشما توفیق روزافزون بدهد اکبر آقا
در حاشیه