علی اکبر پوراوزان:

حقوق ۵۰ میلیونی مدیران منطقی است/ در مقابل احمدی نژاد سراسرحمله ایم/۶۰درصد گرایشات مردم به دولت روحانی است

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان با بیان اینکه فیش های حقوقی از امتیازات این دولت است، گفت: عقل می پذیرد که یک کارگر یک میلیون بگیرد و کسی که عمر خودش را گذاشته و از رجل کشوری به حساب می آید ۵۰میلیون؛ و این را هیچ عقل و منطقی رد نمی کند.

حقوق ۵۰ میلیونی مدیران منطقی است/ در مقابل احمدی نژاد سراسرحمله ایم/۶۰درصد گرایشات مردم به دولت روحانی است

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، علی اکبر پوراوزان در نشست با اعضای حزب مردم سالاری گیلان، اظهار کرد: در دولت روحانی پروانه مجوز سیاسی صادر شد که تاکنون سابقه نداشت و گروها را به سمت قانون مندی هدایت می کنیم.

مانع فضاهای مجازی نمی شویم چون باعث آگاهی مردم می شود

وی ادامه داد: مانع فضاهای مجازی نمی شویم چون باعث آگاهی مردم می شود بلکه نصیحت شان می کنیم و دعوت می کنیم به کار قانونی و گرفتن مجوز اما مانع فعالیت کسی نیستیم.

با دشمن باید مدارا کرد

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان تأکید کرد: با دشمن نباید مخالفت کرد بلکه باید مدارا کرد که در صف دوستان بیاید و این هنر ماست.

قانونمند تر از این دولت در تاریخ این کشور نداریم

وی بیان کرد: ما راهی راه اصلاح را طی کردیم و از این انتخابات به نحو احسن استفاده می کنیم تا راه اصلاح کشور هموار شود.

پور اوزان با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری هیچ نگرانی و دغدغه ای نیست، گفت:  قانونمند تر از این دولت در تاریخ این کشور نداریم.

وی افزود: طی نظرسنجی ها بالای ۶۰درصد گرایشات مردم به دولت روحانی است، اما نظرسنجی اصلی در میدان انتخابات  رقم خورد.

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان با بیان اینکه حق مردم در رایانه ها یک میلیون بود نه ۴۵ هزار تومن، گفت: موضع ما باید مطالبه گری باشد که چرا پول مردم را ندادند.

پوراوزان با بیان اینکه من به دفاع از دولت اعتقاد ندارم زیرا ما در یک موضع حمله ای قرار گرفتیم، گفت: انقدر دولت گذشته افتضاح ببار آورده که نمی شود ماند و دفاع کرد و فقط باید حمله کرد.

در مقابل احمدی نژاد سراسرحمله ایم

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان ادامه داد: اگر می توانستم احمدی نژاد را رد صلاحیت می کردم و در مقابل این آدم ما موضع دفاعی نداریم و سراسر حمله ایم.

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان با بیان اینکه شماها چشم و چراغ این دولت هستید، گفت: مدیران این دولت وزرا، استانداران، فرمانداران این دولت، اگر شما ها نباشید هیچ چیزی ندارند چون این دولت با وجود شما شکل گرفت.

در گیلان۶۷درصد به روحانی رای دادند

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان با بیان اینکه دولت روحانی  نه دولت اصلاح طلب است نه اصولگرا، گفت:  وقتی بالای ۶۷درصد استان به روحانی رای دادند نمی شود فورا با امدن دولت جدید مدیران و مسئولان را جابه جا کنیم.

یک نماینده هم نمی تواند مدیری را به ما تحمیل کند

وی با تأکید بر اینکه مدیران ما وظیفه دارند با نمایندگان مجلس تعامل داشته باشند، افزود:  یک نماینده هم نمی تواند مدیری را به ما تحمیل کند مگر در چهارچوب قوانین و این موضع دولت در بحث مدیریت است.

پوراوزان با اشاره به عملکرد دولت قبل در مسکن مهر، گفت:  سرمایه های کشور برای مسکن مهری خرج شد که ۹۰درصد مردم از آن راضی نیستند.

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان با بیان اینکه  فیش های حقوقی منطقی و از امتیازات این دولت است، گفت: کسی که عمر خودش را گذاشته و از رجل کشور به حساب می آید عقل می پذیرد که آن کارگر یک میلیون بگیرد و این آقا ۵۰میلیون و  این اساسی نیست که منطقی  رد کند.

وی افزود: البته نباید از حد خارج شود و دولت هم آمد عذرخواهی کرد بابت این فیش ها و دیدیم که دولت خط قرمزی برای عذرخواهی ندارد.

پوراوزان با بیان اینکه چشم بیدار مردم رسانه ها هستند که ابزار امر به معروف دولت هستند، گفت:  بزرگترین امر به معروف گفتن کلمه حق است یعنی مومن بتواند بگوید دارید اشتباه می کنید.

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان افزود: امر به معروف فقط ۴تار موی بیرون آمده دختران نیست، بلکه حرف حق زدن است.

دولت مجلس را بالای سرش نگه داشته است

وی تأکید کرد: این دولت قهر نمی کند و مجلس را بالای سرش نگه داشته است.

پوراوزان در خصوص رایانه احزاب گفت: دولت بابد موانع سر راه احزاب را بردارد.

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان با اشاره به برجام، گفت: برجام برای حل مشکلات ما نیامده است بلکه آمده است غل و زنجیر را از اقتصاد و سیاست بردارد.

وی خاطرنشان کرد: برجام تحریم ها را برداشت اما در نظام مالی جهان پیچ و خم هایی وجود دارد که مشکل جهانی است و  امروز نقاط مثبتی در سیاست ایجاد شد، تکنولوژی پیشرفت کرد و سرمایه گذاری های خارجی در داخل کشور ایجاد شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
تقی
در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، جوجه را آخر پائیز می شمارند. از دفاع جانانه ایشان نسبت به مدیران توانمند! وانقلابی! ودریافت حقوق های میلیونی مدیران عصر ح ج ودفاع راسخ از اقشار بی بضاعت تشکر می کنیم!
وحید صالحی پور
سلام عجب منطقی دارد این مدیر کل. خسته نباشند اقای استاندار با داشتن چنین مدیران در زیر مجموعه خودش. تشکر میکنم از این رجل استان خودم
در حاشیه