رئیس هیئت فوتبال گیلان در گفتگو با 8دی:

ملوان پر آوازه لیاقت حضور در لیگ برتر را اتوماتیک وار دارد

الماسخاله با بیان اینکه باشگاه ملوان باید رویه گذشته خود را در پیش بکشد تا موفق شود، گفت: ملوان بنام و پرآوازه اتوماتیک وار شایستگی و لیاقت حضور در لیگ را دارد.

ملوان پر آوازه لیاقت حضور در لیگ برتر را اتوماتیک وار دارد

قربانعلی الماسخاله در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملوان بندر انزلی با توجه به تحرک های اخیر این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: وضعیت ملوان هنوز مشخص نیست و باید مدیرعامل باشگاه و آقای دنیامالی وضعیت این باشگاه را تشریح کنند.
وی با بیان اینکه باشگاه ملوان گویا در مزایده موفق شده اند که مالکیت باشگاه نفت را بگیرند، گفت: اگر ملوان بالا بیاید باید رویه گذشته خود را در پیش بکشد تا موفق شود.
رئیس هیئت فوتبال استان گیلان با بیان اینکه ملوان باید از حیثیت فوتبال گیلان دفاع کند، تاکید کرد: در سال گذشته بر اثر اشکالات داوری و سهل انگاری این تیم از لیگ برتر سقوط کرد.
الماسخاله با بیان اینگه گیلان و شهرستان انزلی از قطب های فوتبال کشور هستند، گفت: طبق روال عادی در جدول رده بندی اگر نفت خارج هم شود ملوان خود به خود در لیگ می ماند.
این کارشناس فوتبال با اشاره بر این دو تیم انتهایی جدول و این تیمی که قرار است بفروشند، افزود: تیم ملوان اتوماتیک وار شایستگی دارد که در لیگ بماند.
رئیس هیئت فوتبال گیلان با بیان این که جو ایجاد شده مبنی بر خرید تیم و این دست از مسایل غیر کارشناسانه و غیر تخصصی است، گفت: سهمیه باشگاه نفت به جایی منتقل نمی شود که از بین برود بلکه این ملوان است که لیاقت حضور در لیگ را دارد و داری نام و آوازه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه