در گفتگو با 8دی مطرح شد؛

نماینده لاهیجان و سیاهکل در کدام کمیسیون مجلس عضو می شود؟

ذبیح نیکفر نماینده لاهیجان و سیاهکل علیرغم پزشک بودن و انتظار از اینکه در کمیسیون بهداشت و درمان عضو شود، کمیسیون دیگری را برای عضویت در آن تمایل دارد.

نماینده لاهیجان و سیاهکل در کدام کمیسیون مجلس عضو می شود؟

به گزارش۸دی، مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و والایی برخوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم گیری ها، قانونگذاری ها، برنامه ریزی ها است و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد.
به منظور بررسی و اصلاح و تکمیل لوایح دولت و طرح های قانونی که نمایندگان و یا شوراهای عالی استان ها بر طبق اصول ۲۴ و ۱۰۲ قانون اساسی به مجلس می دهند به منظور تهیه و تمهید طرح های لازم و انجام وظایف دیگری که بر طبقق قانون به عهده مجلس گذاشته شده است کمیسیون هایی در مجلس تشکیل می گردد.
هر نماینده به جز رئیس مجلس ملزم است عضویت یکی از کمیسیون های دائمی را که برای آن انتخاب و تعیین می شود بپذیرد و در صورت تمایل می تواند در کمیسیون های دیگر مجلس با حق اظهارنظر و بدون حق رای شرکت کند .
در این راستا ذبیح نیکفر لیالستانی در رابطه به عضویت خود در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار کرد: برای عضویت در کمیسیون های مجلس، آموزش و تحقیقات را انتخاب خواهم کرد.
وی با بیان اینکه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس واحدی برای پزشکی دارد، عنوان کرد: یکی از وظایف کمیسیون آموزش و تحقیقات پیگیری امور پزشکان است که مایلم در آن قسمت فعالیت کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه