مسئول کاروان پیاده گیلانیان به مرقد امام در گفتگو با 8دی:

کاروان پیاده گیلانیان در سلامتی کامل به سر می برد/ زائران مرقد امام به بازدید جماران می روند

مقدادی گفت:در ده روزی که کاروان در حال طی مسیر است عملیات های متعدد فرهنگی از جمله دعای عهد و زیارت عاشورا توسط زائرین بزرگوار انجام می پذیرد.

کاروان پیاده گیلانیان در سلامتی کامل به سر می برد/ زائران مرقد امام به بازدید جماران می روند

صادق مقدادی مسئول کاروان پیاده گیلانیان به مرقد مطهر امام راحل در گفتگو با خبرنگار ۸دی گفت: ۵۰۰ نفر زائر پیاده گیلانی از صبح روز پنجم عازم مرقد مطهر حضرت امام شدند و هم اکنون که روز یازدهم می باشد این کاروان قزوین را پشت سر گذاشته و در سلامتی کامل و با شادابی و روحیه بالا به سمت تهران در حال حرکت می باشد.

photo_2016-05-27_11-33-53

وی افزود: در ده روزی که کاروان در حال طی مسیر است عملیات های متعدد فرهنگی از جمله برپایی نماز جماعت ، دعای عهد ، زیارت عاشورا و ویژه برنامه مداحی و سینه زنی هر روز بعد از نماز مغرب و عشا توسط زائرین بزگوار انجام می پذیرد.

صادق مقدادی ادامه داد: صبح روز سیزدهم زائرین گیلانی طبق سنوات گذشته مهمان هیات رزمندگان گیلانیان مقیم تهران در مسجد بلال صدا و سیما هستند و پس از برگزاری ویژه برنامه ای که برای این عزیزان تدارک دیده شده است انشالله به سمت حسینیه جماران می روند تا بازدیدی از محل جلوس و دیدارهای عمومی حضرت امام خمینی داشته باشند و سپس در مراسم گرامیداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شرکت خواهند کرد.

photo_2016-05-27_11-33-00

وی در پایان اظهار داشت: پشتیبانی اصلی کاروان پیاده گیلانیان به مرقد مطهر حضرت امام با سپاه قدس گیلان می باشد و نهادهایی همچون استانداری و فرمانداری و دیگر ادارات کل حمایت های لجستیکی را انجام می دهند، البته پس از اینکه زائران از گیلان خارج می شوند اسکان و پذیرایی این عزیزان به صورت خودجوش توسط گروه های مردمی در مسیر و در مساجد بین راه تامین می گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه