حجت الاسلام ذوالنور در گفتگو با 8دی:

فائزه هاشمی مرتکب جرم شده است/ دیدار با بهائی ها همچون طوفانی نقاب چهره‌ او را کنار زد

ذوالنور گفت: اگر هشدارها نسبت به دیدار فائزه هاشمی با بهائی ها کفایت نکند و تاثیر گذار نباشد انتظار می رود دستگاه های قضایی نسبت به این اتفاق حساسیّت نشان بدهند.

فائزه هاشمی مرتکب جرم شده است/ دیدار با بهائی ها همچون طوفانی نقاب چهره‌ او را کنار زد

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنّور منتخب مردم قم در مجلس دهم، در گفتگو با خبرنگار ۸دی گفت: بهائیت یک فرقه صد در صد ضاله گمراه کننده و جعلی است که صهیونیسم بین الملل آن را ساخته  و دین هم محسوب نمی شود بلکه کاملا یک آئین من در آوردی است که برای ضربه زدن به اسلام و ادیان توحیدی درست شده است.

وی با اشاره به اینکه بهایی ها یقینا هم اهل بدعت اند ، هم اهل ضلالت و گمراهی و دشمن اصلی اسلام و ادیان توحیدی محسوب می شوند افزود: بنابراین دیدار خانم فائزه هاشمی با بهائی ها کاملا مشکوک و محکوم بوده و حتی جرم هم محسوب می شود ، زیرا هر فرد و جریانی که دشمنان نظام ، دشمنان ملت و دشمنان ادیان الهی را تقویت کند، طبیعتا طبق شرع مرتکب جرم شده و اقداماتش قابل پیگرد قانونی است.

ذوالنّور در ادامه تاکید کرد: این مسئله ای که اتفاق افتاده زیاد عجیب نیست زیرا چنین افرادی خودشان دارای ضلالت و گمراهی بوده و گذشته آنها نیز این را نشان می دهد و فقط در این بزنگاه ها باطن خود را نمایان می سازند ، همه ی این اتفاق ها مانند طوفانی است که نقاب را از چهره اینها کنار زده و بارانی است که گریم چهره شان را شستشو می دهد و رمز کردار گذشته شان در مقابل انقلاب و نظام اسلامی را کاملا برملا و روشن می کند.

وی د رادامه اظهار داشت : این رفتار ها می تواند نشان دهنده این باشد که این گونه افراد تنها به دنبال شهرت و قدرت هستند و هرچیزی که توجه افکار عمومی را به سمت آنها جلب کند از آنها سر می زند و چون متدینین همراه انها نیستند دست به دامن غیر متدینین می شوند تا بتوانند ظهر خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام ذوالنور در پایان تاکید کرد: اگر هشدارها نسبت به دیدار فائزه هاشمی با بهائی ها کفایت نکند و تاثیر گذار نباشد انتظار می رود دستگاه های قضایی نسبت به این اتفاق حساسیّت نشان بدهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
احسنت
امانی
خیلی خوشحالیم از اینکه حاج آقا ذالنور به مجلس شورای اسلامی راه پیداکردند. کاش همه ی نمایندگان از جنس ایشان بودند و انقلاب و ولایت را بر منافع شخصی ترجیح میدادند. زنده باد حاج آقاذالنوربصیر.....
در حاشیه