جناب هاشمی! پوچی برجام شرمندگی ندارد، از همنشینی فرزندانتان با بهاییان، شرمنده اسلام و انقلاب نمی شوید؟

به بهانه دیدار فائزه هاشمی فرزند اکبر هاشمی رفنسجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با سران فرقه ضاله بهاییت و انتشار تصاویر این دیدار بدون هیچ واهمه ای در فضای مجازی، بر آن شدیم تا با واکاوی عقبه و تفکر این جریان، تحلیلی موشکافانه از سوابق، برنامه ها و اهدافشان داشته باشیم.

جناب هاشمی! پوچی برجام شرمندگی ندارد، از همنشینی فرزندانتان با بهاییان، شرمنده اسلام و انقلاب نمی شوید؟

سرویس سیاسی ۸دی؛

به بهانه دیدار فائزه هاشمی فرزند اکبر هاشمی رفنسجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با سران فرقه ضاله بهاییت و انتشار تصاویر این دیدار بدون هیچ واهمه ای در فضای مجازی، بر آن شدیم تا با واکاوی عقبه و تفکر این جریان، تحلیلی موشکافانه از سوابق، برنامه ها و اهدافشان داشته باشیم.

Capture

الف/ نگاهی بر تاریخچه و سوابق فرقه ضاله بهاییت:

در تحولات تاریخ معاصر ایران فرقه‌ی بهائیت نقش منفی و مخربی ایفا کرده است. پیدایش این فرقه خود موضوع مفصلی برای پژوهش و بررسی می‌باشد؛ با این حال از همان بدو پیدایش، این گروه سیاسی در شکل و شمایل یک فرقه‌ی به ظاهر مذهبی، در خدمت منافع بیگانگان روس، انگلیس و آمریکا قرار گرفت تا جایی که عباس افندی از سران این فرقه به پاس خدمات بی‌شائبه‌ی خود به انگلیسی‌ها و خیانت به مسلمانان نشان و لوح سپاس از طرف امپراطور انگلیس دریافت کرد.

http://www.jc313.ir/uploads/posts/2013-09/1378200020_th.jpg

فرقه‌ی بهائیت به‌‌رغم ادعاهای خود (که در امور سیاسی دخالتی ندارند) از عصر مشروطه تاکنون نقش منفی و خائنانه‌ای در مورد هویت ایرانی ـ اسلامی در عرصه‌ی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایفا کرده است. برخی گروه‌های سیاسی افراطی مشروطه‌خواه که اقدامات مخربی داشتند، با این فرقه مرتبط بوده‌اند. کمیته‌ی مجازات و اقدامات آن هنوز هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. جالب آنکه اولین اقدام جهت کشف حجاب در ایران به عصر مشروطه و پیشگامی این فرقه باز می‌گردد. در همین زمان است که عباس افندی سرکرده‌ی فرقه‌ی بهائیت دستور کشف حجاب و تشکیل مجالس «حریت نسا» را به بهائیان صادر می‌کند. با ایجاد رژیم اشغالگر قدس، روابط مستحکم و استراتژیک بین بهائیان و این رژیم به وجود می‌آید که ریشه در وابستگی مشترک آنها به انگلستان و اهداف استعماری آن کشور داشت. فرقه‌ی بهائیت در دوره‌ی پهلوی با توجه به سرسپردگی آن به بیگانگان نهایت قدرت، ثروت و نفوذ را در اقصی‌نقاط ایران، در عرصه‌های مختلف به دست آورده بود. ردپای این فرقه را در تاراج میراث فرهنگی و آثار باستانی ایران، ترویج فحشا، منکرات، رباخواری و… می‌توان مشاهده کرد. این فرقه اهدافی را برای خود در نظر گرفته بود که در صورت عدم تحقق انقلاب اسلامی، ایران به فلسطین دیگری تبدیل می‌گردید؛ به ویژه آنکه اعضای این فرقه از اظهار آن ابایی هم نداشتند(مرکز اسناد انقلاب)

بنابراین نقش دولت های بیگانه (روس تزاری و بریتانیا) در شکل گیری و قوام فرقه بهائیت و اقدامات و اهداف آن علیه ایران بر کسی پوشیده نیست. این حزب سیاسی با بدعت های زشت بنیان گذاری شد و در دامان بیگانگان پرورش یافت.

در دوران حکومت پهلوی جهت انزوای اسلامی شیعی، بهائیت مورد توجه دستگاه حکومت بود و بسیاری از بهائیان به مناصب بالای حکومتی رسیدند و بالطبع در تأمین منافع بیگانگان کوشیدند. با پیروزی انقلاب اسلامی که دیگر مجالی برای تحقق اهداف شوم این فرقه نمانده بود، بهائیان از طریق همدستی با استکبار در تضعیف نظام اسلامی کوشیدند و به انحای مختلف در صدد تبلیغ مرام خود برآمدند. انتخابات دهم ریاست جمهوری در سال ۸۸ و حوادث متعاقب آن عرصه ای بود تا دوباره بهائیان با اشاره محافل بیگانه علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه کنند. شاید فتنه ی ۸۸ فرصتی شد که بهاییان خشم فروخورده خود نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی را بار دیگر علنی نمایند. در جریان حرمت‌شکنی بی‌سابقه فتنه‌گران در روز عاشورای ۸۸ (۶ دی)، برخی عناصر بهایی هم نقش‌آفرینی می‌کردند که بازداشت شدند.

در مجموع آنچه گفته شد، باتوجه به هزاران سند و مدرک مکتوب موجود، ساختگی و استعماری بودن این مسلک و ضداسلامی و ضدانقلابی بودن آن مسئله ایست که چندان نیاز به تحقیق و پژوهش جدی ندارد.۱-(کتاب «حق‌ المبین» اثر مرحوم آیت‌الله احمد شاهرودی خراسانی از علمای عصر مشروطیت و همدوره شهید مدرس در خصوص وابستگی بهاییت به انگلیس / کتاب بهائیت گمراه را بشناسید، نوشته عبدالکریم ملک /و کتاب  نقدو بررسی فرقه منحرف بهاییت نوشته سیدمعصوم حسینی و صدها کتاب دیگر در اینباره اشاره نمود.)

4jd1ekf8

ب/ فائزه هاشمی، بهاییت و مواضع نافی امینت ملی

فائزه هاشمی رفسنجانی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی چندروز پیش به دیدار یکی از سران فرقه ی صهیونیستی بهاییت در منزل شخصی وی می رود. هفت تن از سران این فرقه انگلیس ساخته به خاطر جرایم ضد امنیتی و جاسوسی در زندان به سر می‌برند که فریبا کمال‌آبادی یکی از آنهاست. فائزه هاشمی پس از اطلاع از مرخصی کمال آبادی، به ملاقات وی رفت. عکس‌های این ملاقات (با قیافه مکشفه عناصر بهایی حاضر در ملاقات با فائزه هاشمی) بلافاصله از سوی رسانه‌های ضدانقلاب منتشر شد.
پیش از فائزه هاشمی چند تن از عناصر فعال در فتنه ۸۸ (نرگس محمدی، نسرین ستوده و…) به دیدار خانواده سران بهائیت رفته بودند.
درباره دیدار فائزه فرزند هاشمی رفسنجانی با سران گروهک بهایی صهیونیستی، گفتنی ها و سوالاتی داریم که به برخی اشاره خواهیم نمود؛
۱-این روزها وقتی هاشمی رفسنجانی که مدام خطر انحراف خط امام(ره) را گوشزد میکند و این و آن را متهم به انحراف از خط امام منماید، نیاز نیست خود را به زحمت انداخته و به انزلی و قزوین برود تا خطر انحراف را برای مردم بازگو نماید، بلکه بهتر است نگاهی به خانواده خود بیندازد، چون خیلی راحتتر ریشه و منبع این انحرافات را دررفتارهای فرزندان دلبندش خواهد یافت.

۲-جناب آقای هاشمی، این روزها که فرزندان غیور این آب و خاک برای حفظ امنیت ملی کشور، در سوریه و عراق در آتش و خون می غلتند و مثله میشوند و در برابر جنایتهای تروریستهای وابسته به آمریکا و سعودی سینه سپر نموده اند، دیدار فرزند جنابعالی با عضو ارشد فرقه ی ضاله ی بهاییت که خیانت و قسم خوردگی آنان در دشمنی با اسلام و انقلاب اسلامی مانند روز روشن است، چه معنایی دارد ؟!

۳-براساس اسنادی که در سالهای ۸۸ تا ۹۱ و در جریان محاکمات مهدی هاشمی و چندتن از محکومان فتنه ی ۸۸ فاش شد، مهدی هاشمی نقش به سزایی در مجاب کردن سازمانهای اطلاعاتی غرب برای اعمال تحریمهای ظالمانه علیه کشورمان داشته است.(فایل صوتی مکالمه مهدی هاشمی و نیک آهنگ کوثر همان زمانها منتشر شد)، همچنین با توجه به اینکه این روزها با تعطیل شدن صنعت هسته ای به برکت برجام!  آمریکا و اسراییل به دنبال بهانه های حقوق بشری جهت وضع تحریمهای جدید علیه جمهوری اسلامی ایران هستند(در همین رابطه چندی پیش وزارت خارجه آمریکا در اقدامی در راستای حمایت از فرقه ی ضاله ی بهاییت، دستگیری برخی از اعضای این فرقه را به شدت محکوم کرد.) و باز با توجه به سابقه فرزندان هاشمی در گرا دادن به دشمن برای وضع تحریم علیه مردم و مملکت، آیا بار دیگر قرار است با یک هماهنگی دیگر، این بار از طرف فائزه هاشمی با بهاییان صهیونیست و حامی همجنس بازان، تحریمهای جدید حقوق بشری علیه ایران کلید بخورد؟!

۴- اصلا تاکی قرار است حرمت شکنی ها و ساختارشکنی های فرزندان جناب هاشمی ادامه داشته باشد و ایشان باز سکوت کنند و یا توجیه؟

جناب آقای هاشمی رفسنجانی چرا وقتی دختر جنابعالی فائزه ، که در سال ۷۷  مدیر مسئول روزنامه زن بود و این روزنامه  در حمایت از فمینیسم علیه حجاب اسلامی مطلب منتشر مینمود و یا با بیوه ی محمدرضا شاه خائن مصاحبه نمود، جنابعالی نگران انحراف انقلاب و خط امام نبودید و تنها سکوت کردید؟

۵-جناب هاشمی چرا در سال ۹۳ که فائزه در مصاحبه با روزنامه لوفیگارو از دوستی خود با بهاییان و منافقین(مجاهدین خلق) و ضدانقلابیون اعتراف مینمود، اقدامی برای جلوگیری از این انحراف سیاسی نکردید که کار امروز به نشست و دید و بازدید از بهاییان کشیده شود؟

۶-جناب هاشمی رفسنجانی، جنابعالی که هرچند وقت یکبار خاطراتی را (راست یا دروغ) از حضرت امام(ره) نقل میکنید؛ آیا هنوز این جمله ی حضرت روح الله را در مورد بهاییان به خاطر دارید؟ آنجا که فرمودند: این طایفه ی ضاله ، کافر و نجس هستند! و مجاز نیست با آنها ازدواج کرد… بهاییت یک مذهب نیست بلکه یک حزب سیاسی هستند که سابق انگلیس از آنها پشتیبانی میکرد و حال آمریکا از آنان حمایت میکند(صحیفه امام،ج۱۷ص۴۹۵)

البته از جنابعالی که در سال ۹۲، برای شخص هتاکی(عبدالحسین هراتی) که در ایام فتنه ۸۸ در نامه به یکی از سران فتنه میگوید:« تو را به خدا نه در زنده کردن او و نه در زنده کردن «امام» نکوشید که این«امام» زنده شدنی نیست بلکه افیون مرگی است که طرفداران خود را به محاق نیستی می‌کشد» حکم مسئولیت سرپرستی اداره کل اسناد و مدارک این دانشگاه را امضا مینمایید، بعید است که اندیشه های امام(ره) را در حافظه ی تاریخی فرتوت خود به یاد داشته باشید.

۶-جناب آقای هاشمی چرا وقتی دخترتان فائزه به قانون دیه و حکم قرآن در مورد دیه حمله نمود جنابعالی به وی اعتراضی نکردید و نگران اسلام نشدید؟(مشرق ۲۲اسفند۹۴)

۷- سوابق سیاه فرزندان شما مانند؛ زیارت! از گور محمدرضا شاه پهلوی در مصر و یا فعالیت و نقش آفرینی بسیار پررنگ مهدی و فائزه در فتنه ۸۸ علیه جمهوری اسلامی و انقلاب و همراهی و سکوت جنابعالی در آن مقطع ، مسائلی نیست که به توان به راحتی ازآن عبور نمود. (نیک‌آهنگ کوثر یار غار مهدی هاشمی در سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاریکاتوریست نشریات اصلاح‌طلب( تیر ماه ۱۳۹۴ درباره برخی تقسیم کارها در فتنه انگلیسی – آمریکایی میان مهدی و فائزه هاشمی می‌نویسد «مهدی در حرف‌هایی که مستند هم شده می‌گوید بابا یک وظیفه داشت، من یک وظیفه، فائزه وظیفه‌ای دیگر)

ممکن است عده ای از افراد نسبت دیدار فائزه هاشمی با سران فرقه ی صهیونیستی بهاییت، تعجب کرده باشند ولی اینگونه دیدارها با توجه به تفکرات شخص هاشمی رفسنجانی اصلا عجیب و غریب نیست! چرا که وی در تاریخ(۱۸/۱۱/۶۳) برخلاف نظر علما و مراجع تقلید و حضرت امام خمینی (ره) نسبت به بهاییت، میگوید: بسیاری از بهایی ها اکنون در جمهوری اسلامی شاغل هستند…. آنها مزاحمتی برای جمهوری اسلامی ندارند و خدمت هم میکنند!!

شاید نگاهی به هشدارهای امام خمینی (ره) در مورد خطر انحراف برخی انقلابیون خالی از لطف نباشد.

حضرت امام خمینی(ره) در جمله ای خطاب به مسئولین فرموده بودند: همواره باید مراقب انحراف بود، خصوصا مقامات بالا ، زیرا انحراف آنان ـ خدای نخواسته ـ ممکن است انحراف رژیم را در پی داشته باشد ، همه ما و شما باید بدانیم که شیطان خارج و داخل و نفس اماره به تدریج انسان را از خلاف های کوچک به بزرگ و بزرگتری می کشاند که یک وقت از کفر سر در می آورد .(صحیفه نور ، جلد ۱۹ ، ص ۲۲۲)

ایشان همچنین در جای دیگر بیان داشته اند: امروز غرب و شرق به خوبی می دانند که تنها نیرویی که می تواند آنان را از صحنه خارج کند ، اسلام است . آنها در این ده سال انقلاب اسلامی ایران ضربات سختی از اسلام خورده اند و تصمیم گرفته اند که به هر وسیله ممکن آن را در ایران نابود کنند…. نفوذیی ها بارها اعلام کرده اند که حرف خود را از دهان ساده اندیشان موجه می زنند….(صحیفه نور ، ج ۲۱ ، ص ۱۰۸.)

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه