حجت الاسلام مدنی:

شهید کوچک زاده هم در جبهه فرهنگی و هم در جبهه نبرد در صف اول بود

سخنران مراسم اربعین شهید کوچک زاده گفت: حامد در جبهه فرهنگی شهر در صف اول و در جبهه مقاومت هم در صف اول بود واز آسمان ما را نظاره گر است.

شهید کوچک زاده هم در جبهه فرهنگی و هم در جبهه نبرد در صف اول بود

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام مدنی عصر امروز در مراسم اربعین شهید حامد کوچک زاده با بیان اینکه اگر شهادت نبود اثار نبوت کهنه می شد گفت:  شهید فضیلت از جایگاه ویژه ای برخوردار است چرا که در میدان تجارتی گام نهاد که ذات مقدس الهی به آن امر کرد .

وی با اشاره به این موضوع که شب و روز که عمر ما را تشکیل می دهد راس المال یعنی سرمایه است ، اضافه کرد: خسران از ان کسی است که عمر بدهد و جهنم بخرد، اما بهترین تجارت را شهیدان راه خدا کردند .

کارشناس مذهبی گیلان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم تولد دوباره پیدا کردند، گفت: چه سری بود که حامد(شهید کوچک زاده)  عکس شهید سیرت نیا را در دست داشت و  از من خواست برایش تلقین بخوانم .

مدنی با اشاره به این موضوع که بیانات مقام معظم رهبری معجزه ایست که انسانها را برای این میدان ساخت ، اضافه کرد: روحیه تعبد است که شهدای مدافع حرم می سازد .

وی با بیان این نکته که شهدای مدافع حرم اجازه ندادند که حرم عقیله بنی هاشم و حصرت رقیه (س) دوباره به اسارت برود ، ابراز داشت: حامد در جبهه فرهنگی شهر در صف اول و در جبهه مقاومت هم در صف اول بود واز آسمان ما را نظاره گر است .

سخنران مراسم اربعین شهید کوچک زاده با بیان اینکه حامد ها با توسل به حضرت زهرا (س) به مقام وصل رسیدند گفت: خیلی از مدعیان انقلابی در راه بریدند و آنهایی که حرف اول نظام را می زدند امروز در برابر نظام و رهبری ایستاده اند.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه