معاون بازرگانی صنعت معدن و تجارت گیلان:

دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فردا در رشت افتتاح می شود

زیرک گفت: در رشت دو نمایشگاه، درمجموعه یاد گارامام، واقع درفلکه صابرین و محل دایمی نمایشگاه های گیلان وهمچنین در شهرستان های انزلی، تالش، رضوانشهر، رودسر و آستارا برپا می شود.

دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فردا در رشت افتتاح می شود

به گزارش ۸دی، مجید زیرک با بیان اینکه مقرر شده است، ۷ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رشت و دیگرشهرستان های استان برگزار شود، اظهار کرد: در رشت دو نمایشگاه، درمجموعه یاد گارامام، واقع درفلکه صابرین و محل دایمی نمایشگاه های گیلان وهمچنین در شهرستان های انزلی، تالش، رضوانشهر، رودسر و آستارا برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه های رشت، فردا حدود ساعت ۱۶:۳۰ عصر، ۲۰ ام اسفند، به صورت رسمی بازگشایی می شوند و کار خود را آغاز می کنند، عنوان کرد: امروز نیز برخی از غرفه ها فروش خود را شروع کرده اند.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ازبرپایی ۳۲۰ و ۱۳۵ غرفه به ترتیب در نمایشگاه های یادگارامام ومحل دایمی نمایشگاه های گیلان خبرداد و افزود: فروش فوق العاده شب عید در ۷۴۴ فروشگاه بزرگ و واحد های صنفی و شرکت هایِ تعاونیِ مربوط به اداره ها درسطح استان تا پایان سال دایر است.

زیرک با اشاره به تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی درطرح فروش فوق العاده، گفت: در فروش فوق العاده، کالاهای مورد نیاز شب عید اعم از پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، خشکبار، شیرینی و شکلات و مواد شوینده به شهروندان گیلانی عرضه می شود.

زیرک با اشاره به اجرای طرح نظارتی پایش بازارِ خرید و فروش کالا و خدمات در آستانه عید نوروز، با هدف تشدید نظارت بر صنوف و واحدهای خدمات رسان از ۱۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین سال آینده، تصریح کرد: معرفی متخلفان به تعزیرات حکومتی، رسیدگی به شکایات مردمی در حوزه صنفی، قیمت گیری و نظارت بر نوسان قیمت کالاها، نظارت برعدم کمبود کالا و گزارش به مراجع ذیربط به منظور تأمین کالای مورد نیاز شهروندان، نظارت بر حُسن توزیع کالاهای اساسی توسط صنوف، به ویژه مواد غذایی و پروتئینی از دیگر اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی پایش، خدماتِ هتل ها و مسافرخانه ها در سطح استان را نیزشامل می شود، خاطرنشان کرد: این طرح به صورت گشت های مشترک، توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و با همکاری تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی و گردشگری انجام می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه