رئیس پلیس راه گیلان خبر داد؛

مادر و نوزاد ۳ ماهه قربانی بی احتیاطی پدر شدند

بی احتیاطی و عدم توجه به جلو توسط راننده سواری پراید منجر به کشته شدن یک نوزاد ۳ ماهه به همراه مادرش در محور آستانه به رشت شد.

مادر و نوزاد ۳ ماهه  قربانی بی احتیاطی پدر شدند

به گزارش ۸دی، بی احتیاطی و عدم توجه به جلو توسط راننده سواری پراید منجر به کشته شدن یک نوزاد ۳ ماهه به همراه مادرش در محور آستانه به رشت شد.

سرهنگ  مهیار رستگار  رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان این خبر گفت: روز گذشته در پی وقوع یک حادثه دلخراش یک دستگاه سواری پراید که در محور آستانه به رشت در حال تردد بوده به عدم توجه کافی به جلو در امر رانندگی  به حاشیه راه منحرف و به دو دستگاه وسیله نقلیه (یک دستگاه سواری پژو آردی و یک دستگاه پیکان وانت) که در شانه راه متوقف بودند برخورد کرد.

DSC01111

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در پی وقوع این حادثه نوزاد دختر ۳ماه در دم فوت نموده و مادر نوزاد به شدت مجروح و پس از حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل می گردد، افزود: متأسفانه این مادر ۳۲ ساله نیز به علت شدت جراحات وارده و با وجود تلاش تیم پزشکی جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ رستگار در پایان ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه از رانندگان خواست، در همه حال با توجه و تمرکز کامل رانندگی نمایند چرا که یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی به دنبال خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه