دولت تدبیر باز هم مردم را به صف کرد / توزیع سبد کالای انتخاباتی!+ عکس

در آستانه سالگرود پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان دولت تدبیر و امید بار دیگر مردم را به صف کشید.

دولت تدبیر باز هم مردم را به صف کرد / توزیع سبد کالای انتخاباتی!+ عکس

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، در آستانه سالگرود سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان دولت تدبیر و امید بار دیگر با توزیع سبد کالا مردم را به صف کشید.

توزیع یارانه کالایی از وعده های حسن روحانی در طی تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۹۲ بود.

وی بعدها وعده داد در سال ۶ بار سبد کالا بین مردم توزیع می کند اما بعدها دولت نتوانست به این وعده خود جامه عمل بپوشاند و سبد کالا با تعداد بسیار کم و با بی نظمی بین مردم توزیع شد.

اما توزیع بی نظم سبد کالا هم برای نیازمندان غنیمتی بود با این وجود، زمان توزیع نا منظم این کالاها بارها موجب ایجاد جنجال رسانه ای شده است. توزیع در حین مذاکرات حساس هسته ای و تشکیل صف های طویل دریافت سبد کالا، توزیع در سالگرد پیروزی انقلاب در سال ۹۳ و امسال هم توزیع سبد کالا در آستانه برگزاری انتخابات و باز هم در سالگرد پیروزی انقلاب شاید برای بسیاری از مردم و کارشناسان بار معنایی خاصی داشته باشد.

و این در حالی است که رییس جمهور در یک سخنرانی عمومی از علاقه خود برای تشکیل مجلسی دولتی می گوید که در آن نمایندگانی همسو با دولت باید وجود داشته باشند.

بنابراین بیراه نیست اگر کسانی بگویند این سبد کالا یک سبد کالای انتخاباتی است که بار دیگر مردم را به صف کشیده است.

شایان ذکر است که افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی می‌توانند سهمیه سبد کالای خود را که شامل یک و نیم کیلوگرم مرغ منجمد، دو عدد کنسرو مرغ، چهار کیلو گرم برنج است، از محل های توزیع دریافت کنند.  سقف دریافت سبد کالا برای خانوارهای بالای پنج نفر چهار و نیم کیلوگرم مرغ منجمد، ۶ عدد کنسرو مرغ و ۱۲ کیلو گرم برنج است.

صف سبدکالا ماسال

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه