مدعیان بهارستان در گیلان/

رقابت در فومن و شفت برای کسب کرسی بهارستان ۱۰ نفره شد

روزهای داغ انتخابات و حال هوا خاصش در حال نزدیک شدن است و کم کم تنور ها داغ تر خواهد. نگاهی کوتاه به گذشته حکایت از آن دارد که استان گیلان همیشه در فضای انتخاباتی شوری مضاعف دارد و شاید بتوان گفت که حوزه های انتخابیه گیلان از پیچیده ترین حوزه های انتخابیه کشور است.

رقابت در فومن و شفت برای کسب کرسی بهارستان ۱۰ نفره شد

سرویس سیاسی ۸دی؛

روزهای داغ انتخابات و حال هوا خاصش در حال نزدیک شدن است و کم کم تنور ها داغ تر خواهد. نگاهی کوتاه به گذشته حکایت از آن دارد که استان گیلان همیشه در فضای انتخاباتی شوری مضاعف دارد و شاید بتوان گفت که حوزه های انتخابیه گیلان از پیچیده ترین حوزه های انتخابیه کشور است.

نگاهی کوتاه به آمار و ارقام و درصد تایید و یا رد صلاحیت شدگان از سوژه هایی است که برای همه میتواند جالب باشد. در ادامه نگاهی به آمار و ارقام مدعیان بهارستان در شهرستان فومن و شفت می اندازیم:

در حوزه انتخابیه فومن و شفت ۱۹ نفر برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند که از این تعداد ۰ نفر ( ۰ درصد ) توسط هیات های اجرایی  و ۸ نفر ( ۴۵ درصد ) توسط هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گیلان رد صلاحیت شده و یا صلاحیت آن ها احراز نشده است. گفتنی است ۱ نفر ( ۵ درصد ) از نامزهای ثبت نام کرده نیز از شرکت در انتخابات مجلس ۹۴ انصراف داده اند. تعداد افراد تایید صلاحیت شده در فومن و شفت نیز  ۱۰ نفر ( ۵۵ درصد ) می باشد.

 

فومن

 

در ادامه لیست نامزدهای شهرستان فومن و شفت که توسط هیات های اجرایی و نظارت تایید صلاحیت شده اند را در ادامه می خوانیم.

البته این لیست با افزوده شدن افرادی که پس از اعتراض تایید صلاحیتشان را دریافت میکنند کامل تر می گردد.

همچنین می توانند اطلاعات دقیق درباره نامزدهای سایر شهرستانهای استان گیلان را در ( مدعیان بهارستان ) بخوانید.

 

 

خلیل بهروزی فر

۱.خلیل بهروزی فر، دارای مدرک کارشناسی ارشد فنون دفاعی که بازنشسته سپاه بوده و در سابقه اجرایی اش فرمانداری تالش و فرماندهی سپاه شهرستان های گیلان به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی نداشته است البته سابقه کاندیداتوری در دوره های هشتم و نهم انتخابات مجلس را دارا می باشد.

 

((ÈÇÓãå ÊÚÇáí))
۲. کیوان میرزایی فشالمی دارای مدرک کارشناسی ارشد متالوژی است. در سوابق اجرایی وی در حال حاضر به عنوان مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان گیلان مشغول فعالیت می باشد. وی سابقه کاندیداتوری در دوره نهم را دارد.

 

ناصر عاشوری

۳.ناصر عاشوری مسلط به زبان عربی دارای مدرک کارشناسی معادل سطح دو حوزوی که هم اکنون نماینده فعلی فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بوده و در سابقه اجرایی اش کارمندی اداره اطلاعات، معاونت بازرگانی و ۴ سال عضویت در کمیسیون اقتصادی به چشم می خورد. وی سابقه نمایندگی در دوره های پنجم و هفتم و نهم را دارا بوده و همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های چهارم و پنجم و ششم و هفتم و هشتم و نهم انتخابات مجلس را داشته است.

 

سید تقی موسویان

۴.سید نقی موسویان دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی که هم اکنون شاغل در اداره جهاد استان گیلان بوده و در سابقه اجرایی اش معاونت فرمانداری های شفت و انزلی و مدیریت شهرداری انزلی به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی و کاندیداتوری انتخابات مجلس را نداشته است.

 

اشرافی

۵. ناصر اشرافی نامزدهای دوره قبلی انتخابات در حوزه انتخابیه فومن و شفت بود.

 

ع

۶.سامره عاشوری که دارای مدرک کارشناسی ارشد بازرگانی است.

 

انتخابات-مجلس-فومن.14

۷.اردشیر روحی ماسوله سابقه مدیریت کل جهاد کشاورزی استان گیلان را در کارنامه خود دارد.

 

ماسوله

 

۸.عباس خلیل زاده ماسوله دارای مدرک دکتری تخصصی زبان و ادبیات فارسی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد رشت است. وی مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزد اسلامی واحد رشت است.

 

 

رمضانی

۹. صادق رمضانی گل افزانی در حال حاضر معاون بین الملل دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) ودارای سوابق تحصیلی دکترای تاریخ از دانشگاه لبنان همچنین استاد دانشگاه.

 

DSC_0968

۱۰. مهدی افتخاری فرزند شهید حجت الاسلام محمد حسین افتخاری نماینده اسبق شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بوده است. وی تا کنون سابقه کاندیداتوری نداشته است.

 

در پایان از کلیه کسانی که می توانند ما را در تکمیل لیست فوق ( مدعیان بهارستان فومن و شفت ) یاری کنند، خواهشمندیم که از طریق بخش نظرات، ایمیل و یا با شماره تلگرام ۰۹۲۱۵۹۴۴۷۹۵ با ما در ارتباط باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
خانم م.خ از ماکلوان
لطفا درد دل ما جوونا را به کاندیدا برسانید توقع ما ارتقا سطح شغلی برا جوانان هست خصوصا آقا پسرا که معضل بیکاری تو سطح فومن و شفت دست و پا میزنن تکلیف جوانای فومن وشفت با بیکاری چیست برای چی مدارک تحصیلی جمع کردیم
در حاشیه