پروژه ایجاد “تردید” را در کنار “نفوذ” باید جدی گرفت/ دشمن در حد قائم مقام رهبری هم تردید ایجاد کرده بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از ایجاد تردید به عنوان پروژه جدید دشمن برای شکستن مقاومت ملت ایران در برابر استکبار یاد کرد.

پروژه ایجاد “تردید” را در کنار “نفوذ” باید جدی گرفت/ دشمن در حد قائم مقام رهبری هم تردید ایجاد کرده بود
به گزارش ۸دی، سعید جلیلی در یادواره سردار شهید «حسینی محراب» و شهدای عملیات کربلای ۵ در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مشهد اظهار کرد: مقاومت ملت ایران به یک الگو برای سایر ملت های جهان تبدیل شده است و ایستادگی در برابر بسیاری از کشور های جهان در جنگ تحمیلی خود گواه این مدعا است.

وی با بیان اینکه ایستادگی مردم ایران و حمایت از ولایت فقیه تاکنون موجب پایداری انقلاب و عزت نظام شده است بیان کرد: این موضوع همچون خاری در چشم دشمن است و لذا پروژه جدید دشمن مبنی بر ایجاد تردید در همین راستا است.

جلیلی بیان کرد: بسیاری از افراد امروز مدعی هستند که هزینه زیادی بابت مبارزه پرداخت کردیم و متاسفانه برخی در داخل کشور مقاومت مردم ایران و بزرگ ترین دستاورد نظام را سعی دارند تا کوچک نشان دهند.

جلیلی عنوان کرد: از آنجایی که دشمن پس از تصویب قطعنامه پروژه نفوذ را برای از هم پاشیدگی و گسستگی مقاومت ملت ایران کافی ندید لذا در حال حاضر با استفاده از حربه ایجاد تردید سعی دارد تا پایه های این مقاومت شکل گرفته توسط نظام اسلامی در برابر استکبار را سست کند.

وی با بیان اینکه پروژه ایجاد تردید را در کنار نفوذ باید جدی گرفت ادامه داد: امام راحل در همان زمان عنوان کردند که باید مقابل نفوذ ایستادگی کرد هرچند دشمن در همان زمان در حد قائم مقام رهبری نیز تردید ایجاد کرد.

پیاده سازی مدل دفاع مقدس جواب می دهد

جلیلی همچنین  از اقتصاد مقاومتی به عنوان گنج به دست آمده در هشت سال جنگ تحمیلی نام برد و افزود: دشمن بر این باور بود که می تواند با ایجاد جنگ و تحریم اقتصادی نظام اسلامی را براندازی کند اما پایداری ملت ایران و همچنین اقتصاد مقاومتی که از زمان جنگ شکل گرفت و در زمان تحریم ها به معنای واقعی به منصه ظهور رسید دشمن را در نقشه های شوم خود ناکام گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر آنچه برای کشور ما رفاه را به همراه می آورد پیاده سازی همان مدل دفاع مقدس است و در یک کلام می توان گفت که گنج جنگ تحمیلی ما اقتصاد مقاومتی است.

جلیلی بیان کرد: جنگ واقعه‌ای است که می‌توانست انقلاب اسلامی ما را همچون بیداری اسلامی در مصر در سال اول عمر خود کمر بشکند، اما نظام ما این تهدید را تبدیل به فرصت کرد و تمام استراتژی‌های آمریکا را بر هم ریخت.

وی ادامه داد: بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا به این موضوع پی برده اند که تمدنی بزرگ در حال شکل گیری است و بر همین اساس تمام توان خود را برای تضعیف جمهوری اسلامی به کار گرفتند.

وحدت رمز بقا

جلیلی وحدت و همبستگی را رمز بقا و حفظ نظام دانست و گفت: الگو برداری از این رمز موفقیت و الگوی همبستگی موجب بر هم زدن معادلات استکبار در بسیاری از نقاط جهان شده است.

وی افزود: به طور مثال برخی از همین کشورهای منطقه مدعی بودند که یمن را یکشبه تصرف می کنند اما مشاهده می کنید که امروز پیشروی چندانی نداشته و دربرابر اتحاد مردم این کشور راه نفوذ و سلطه آنها بسته شده است.

وی با بیان اینکه گروه تروریستی داعش به عنوان پیاده نظام رژیم صهیونیستی با هدف ایجاد اختلاف و شکستن خط مقاومت مسلمانان در منطقه ایجاد شده است ادامه داد: آنها ماموریت دارند تا دعوای اسلام و استکبار را به درون اسلام کشیده و مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازند.

جلیلی عنوان کرد: این نقشه شوم موجب می شود تا علاوه بر اینکه از اتحاد مسلمانان در برابر استکبار جلوگیری  شود در گیر و دار این جنگ ها نفت منطقه با قیمت نازل به یغما رفته و تمامی منابع و ثروت های مسلمانان صرف جنگ و اسلحه شود و در نهایت جیب غربی ها از دلار لبریز شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه