رستاخیز تا رفع دغدغه علما و مراجع اکران نمی‌شود/ابراز رضایت مراجع از تحریم نمایشگاه فرانکفورت‌

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اکران فیلم رستاخیز را برای رفع دغدغه علما نگه داشته‌ایم تا مشکلات آن برطرف شود.

رستاخیز تا رفع دغدغه علما و مراجع اکران نمی‌شود/ابراز رضایت مراجع از تحریم نمایشگاه فرانکفورت‌

به گزارش ۸دی، علی جنتی در دیدار با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با ابراز خرسندی از این دیدار، اظهار کرد: از دوران کودکی با آثار آیت‌الله قربانی به طور مداوم و مستمر آشنایی داشته‌ام.

وی با بیان اینکه تدین و اعتقاد به نظام و ولی‌فقیه افراد باید احراز شود، گفت: همه مدیون انقلاب هستیم و سیاست دولت روحانی اعتدال است و باید از افراد دارای افراط و توزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیفریط دوری کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در کشور ۸۰ میلیون نفری نمی‌توان انتظار داشت تمام افراد یکسان فکر کنند، یادآور شد: برخی داعش را به عنوان گروهی که افراد را سر می‌برند می‌شناسند اما پشت آن یک فرهنگ و فکر وجود دارد و باید با کار فرهنگی و روشنگری این اندیشه خطرناک را از بین برد.

وی به دیدار خود با چند مراجع قم اشاره کرد و گفت: در سفر به قم با پنج نفر از مراجع دیدار داشتم و علما ابراز رضایت داشتند.

جنتی با تصریح بر اینکه مراجع از تحریم نمایشگاه فرانکفورت در آلمان ابراز رضایت داشتند، درباره زمان اکران فیلم رستاخیز، خاطرنشان کرد: اکران فیلم رستاخیز را برای رفع دغدغه علما نگه داشته‌ایم تا مشکلات آن برطرف شود.

کتاب «علم حدیث» تألیف آیت‌الله قربانی در دیدار مذکور به جنتی اهدا شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه