برگزاری همایش بزرگداشت غلامرضا تختی در لاهیجان

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان از برگزاری پنجمین همایش بزرگداشت مرحوم غلامرضا تختی در این شهر خبر داد.

برگزاری همایش بزرگداشت غلامرضا تختی در لاهیجان

به گزارش ۸دی، سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان از برگزاری پنجمین همایش بزرگداشت مرحوم غلامرضا تختی در این شهر خبر داد.

ابراهیم مهربان پیش از ظهر امروز در نشست شورای اسلامی این شهر با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت تختی در لاهیجان، اظهار کرد: با توجه به فرار رسیدن ۱۷ دی ماه سالگرد مرحوم غلامرضا تختی پنجمین همایش بزرگداشت این نام‌آور پهلوان در لاهیجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحوم غلامرضا تختی یکی از بزرگان، نام‌آوران و پهلوانان خوشنام کشور است، تصریح کرد: تختی در ابعاد فنی درخشش داشت و در زمینه اخلاقی و انسانی برجسته و الگو بود.

عضو شورای شهر لاهیجان روحیه جوانمردی، پهلوانی و پایبندی و آراسته بودن به ارزش‌های اخلاقی و انسانی را از ویژگی‌های مرحوم تختی عنوان کرد و گفت: ماندگاری پوریای ولی و تختی صرفا به دلیل ورزشکار بودن و تبحر داشتن در فنون ورزشی نبود بلکه خصلت‌های ویژه اخلاقی نام او را ماندگار کرده است.

وی مباحث اخلاقی را حلقه مفقوده ورزش جامعه دانست و خاطرنشان کرد: توجه به مسایل اخلاقی و پهلوانی در ورزش از اهداف برگزاری همایش مذکور است.

مهربان زمان برگزاری همایش بزرگداشت تختی را عصر امروز در سالن همایش شهرداری لاهیجان عنوان کرد و یادآور شد: امسال برای نخستین بار شورا و شهرداری لاهیجان در زمینه برگزاری این همایش همکاری کرده‌اند.

وی برگزاری همایش مذکور را در تقویت رویکرد نسل جوان به مقوله اخلاق در ورزش مهم و تاثیرگذار دانست.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه