امیدوارم فردا با حمایت هواداران بازی خوبی به نمایش بگذاریم

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: تیم ما علی‌رغم اینکه بازی‌های خوبی انجام می‌دهد اما نمی‌تواند نتایج لازم را کسب کند و امیدوارم فردا با حمایت هواداران بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

امیدوارم فردا با حمایت هواداران بازی خوبی به نمایش بگذاریم

به گزارش ۸دی، حمید استیلی در کنفرانس خبری پیش از دیدار ملوان با سیاه‌جامگان، اظهار داشت: بازی برابر سیاه‌جامگان یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما در این فصل است. تیم ما علی‌رغم اینکه بازی‌های خوبی انجام می‌دهد اما نمی‌تواند نتایج لازم را کسب کند و امیدوارم فردا با حمایت هواداران بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی درباره مصدومان و محرومان این تیم گفت: پژمان نوری در بازی قبل به‌ علت اخراجی که حقش نبود از زمین بازی خارج شد که ما در تلاش هستیم که بخشیده شود و فرزاد حاتمی یک جلسه با تیم ما تمرین کرد و رافخایی هم دو جلسه با ما تمرین داشت که به جهت نیاز تیم به آن‌ها ناچاریم از او استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان با اشاره به شرایط این تیم در نیم فصل و اینکه تمامی تیم‌ها دارای ورودی و خروجی هستند، بیان کرد: تیم ما نیز چند بازیکن داخلی و خارجی را در نظر دارد تا به تیم اضافه شوند و سعی می‌کنیم تا نیم فصل مقداری از مطالبات بازیکنان پرداخت شود، بازیکنان مدنظر ما بیشتر داخلی هستند و اگر نتوانیم آنها را جذب کنیم به بازیکنان خارجی فکر می‌کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه