یادواره شهدای والامقام هلوسرای املش برگزار شد

یادواره هشت تن از شهدای هلوسرای بخش رانکوه شهرستان املش با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، مسئولان و مردم این بخش برگزار شد.

یادواره شهدای والامقام هلوسرای املش برگزار شد

به گزارش ۸دی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان رامسر از استان مازندران شامگاه شنبه در این مراسم که در مسجد جامع روستای هلوسرا برگزار شد، گفت: شهدای والامقام با بصیرت کامل از ارزش های انقلاب و امام (ره) دفاع کردند و امروز وظیفه همه ماست که برای دوام و ثبات این ارزش ها راه شهدا را ادامه دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین محسن تسخیری افزود: اگر بصیرت نداشته باشیم و امام به حق را خوب نشناسیم و در نهایت ادامه حرکت ما ادامه حرکت شهداء نباشد حادثه ای بسان دوران حضرت علی(ع)برای ما رخ خواهد داد.
وی اضافه کرد: وحدت کلمه، اطاعت از ولی فقیه و حفظ و حراست از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی پیام شهدا به ما بوده و همه باید برای الگوگیری از آنان این راه را با تمام وجود ادامه دهیم.
حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی آمدند تا تفکر انقلاب اسلامی گسترش نیابد، گفت: دین اسلام مرز محدودی ندارد، اسلام در تمام جهان وجود دارد چنانکه می بینیم انقلاب ما در لبنان، سوریه و…شکل گرفته و روز به روز دامنه اسلام در حال توسعه است و امروز دشمن به خوبی از نفوذ انقلاب اسلامی در خارج از مرزهایش آگاهی دارد.
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تضعیف بحث ولایت فقیه و نقش رهبری در نظام اسلامی است، تاکید کرد: شهدای والامقام در وصیت نامه های خود همه ما را به شناخت و اطاعت از ولایت فقیه توصیه کرده اند؛ لذا ما نباید خط شهدایمان را عوض کنیم، باید از مجلس شهداء درس بگیریم چون رمزحیات انسان در جهاد فی سبیل الله است.
حجت الاسلام تسخیری گفت: ماموریت ما این است که انقلاب اسلامی را به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل کنیم بنابراین در این راه باید هزینه هایی را متحمل شویم؛ این هزینه ها، جان و مال ماست.
شهرستان املش در شرق مرکز گیلان ۲۳۰شهید و دوشهید گمنام دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه