دوماه مانده به انتخابات؛ فرماندار املش: سه شنبه تودیع میشوم

خبری که ماه ها نقل همه محافل سیاسی استان گیلان شده بود ؛ هفته آینده با مراسم تودیع و معارفه فرماندار املش واقعیت می یابد.

دوماه مانده به انتخابات؛ فرماندار املش: سه شنبه تودیع میشوم

به گزارش ۸دی به نقل از املش ما، چند ماهی بود که خبر تودیع و معارفه فرماندار شهرستان املش نقل همه محافل سیاسی و خبری استان گیلان شده بود و همواره واکنش های مختلفی از سوی صاحب نظران در این خصوص بیان میشد.

یکی از مهمترین واکنش صاحب نظران متعلق بود به نماینده شهرستان رودسر و املش که عدم موافقت خود را در این خصوص بیان نموده بود و این تغییر را به مصلحت منطقه و دولت ندانسته بود.

بر اساس گزارش خبرنگار ما در این چند روز که تودیع مهدی جعفری قوت گرفته است ، در یکی از محافل شهرستان فرماندار املش از مراسم تودیع اش روز سه شنبه هفته آینده خبر داده بود.

مراسم تودیع و معارفه مهمترین مسئولی که در انتخابات وظیفه مهمی را ایفا خواهد نمود فقط دوماه مانده به انتخابات قراراست برگزار گردد.

براساس گزارش خبرنگار ما ، حسین اسماعیلیان در مراسم روز سه شنبه بعنوان فرماندار جدید املش معارفه خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محفوظ
لطفا انصاف را رعایت کنید آقای رهبری املشی از پیروان رهبری بوده وهمواره اطاعتشو ثابت کرده وبه دوستان ونزدیکان ویاران خود هواره اطاعت از مقام ولابت را متذکر شده وعاشق ولابت میباشند.شما لطفا برای پول و قدرت ودرآمدازین سوژه ها آخرت خود را خراب نفرمایید
در حاشیه