تیم فوتسال ناشنوایان ایران با درخشش دو گیلانی قهرمان جهان شد

با حضور و درخشش دو فوتسالیست گیلانی بنام های پوریا پاییزی و محمد کام دوست که جزو نفرات اصلی تیم ملی بودند،ایران قهرمانی جهان را بدست آورد.

تیم فوتسال ناشنوایان ایران با درخشش دو گیلانی قهرمان جهان شد

به گزارش ۸دی، با حضور و درخشش دو بازیکن فوتسال گیلانی بنام های پوریا پاییزی و محمد کام دوست که جزو نفرات اصلی تیم ملی بودند،ایران قهرمانی جهان فوتسال را بدست آورد.

کریم لیاقت جو رییس هیات ورزش های ناشنوایان گیلان با ابراز رضایتمندی از عملکرد ورزشکاران در رقابت های آسیایی و جهانی ، حضور تحسین برانگیز در رشته های مختلف ورزشی را محصول تلاش و کوشش عوامل اجرایی ، مربیان و ورزشکاران ارزنده گیلانی دانست و گفت : تاکنون ۲ مدال طلای جهانی ،۳ مدال طلای آسیایی ،۲ مدال نقره آسیایی و ۲ مدال برنز آسیایی را در رشته های مختلف ورزشی کسب کرده ایم که بیانگر سالی خوب با دورنمای درخشان برای ورزش ناشنوایان خواهد بود .

وی کسب موفقیت در هر فعالیت اجتماعی را علاوه برضرورت ایجاد وفاق و همدلی بین عوامل اجرایی هیات ،در حمایت های مدیرکل و حوزه های کارشناسی اداره کل ورزش و جوانان از ورزش ناشنوایان قلمداد کرد و یادآورشد : قدردانی ازمدال آوران یکی از راههای ارتقای عملکرد و بهبود شاخص های توسعه در رشته های ورزشی و انگیزش بیشتر ورزشکاران می باشد که امیدواریم با حمایت اداره کل و سایر ارگان ها بتوانیم این مهم را به نحو شایسته عملیاتی کنیم .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه