برگزاری یادواره شهدای نیروی دریایی در انزلی

فرمانده ناوگان شمال کشور از برگزاری یادواره شهدای منطقه چهارم امام رضا (ع) نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آینده نزدیک در بندر انزلی خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای نیروی دریایی در انزلی

به گزارش ۸دی، امیر دریادار افشین رضایی حداد صبح امروز در جمع کارکنان منطقه چهارم امام رضا (ع) و آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با اشاره به ماموریت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ماموریت و هدف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر مبنای فرهنگ بسیجی و در قالب مکتب عاشورایی مشخص شده و با تبعیت از مقام معظم رهبری و عزمی ولایتمدارانه فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی به افتتاح حوض شناور دو هزار تنی به‌زودی در بندر انزلی اشاره کرد و افزود: الحاق «داک» مذکور می‌تواند در توان رزمی ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در راستای تعمیر کشتی‌ها بسیار مفید و سازنده باشد.

فرمانده ارشد آجا در گیلان با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان، بیان کرد: ملاقات‌هایی با ائمه جمعه در شهرستان‌ها داشتیم.

رضایی حداد برگزاری محفل انس با قرآن برای نخستین بار در عرشه ناوشکن دماوند را از برنامه‌های اجرایی هم‌زمان با هفته نیروی دریایی در بندر انزلی خواند و تصریح کرد: یادواره شهدای منطقه چهارم امام رضا (ع) نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آینده نزدیک در بندر انزلی برگزار می‌شود.

وی به دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش با مقام معظم رهبری در هفته جاری اشاره کرد و گفت: فرماندهی معظم کل قوا فرمودند که نیروی دریایی پیشرفت‌های بسیاری داشته و ابراز رضایت کردند.

فرمانده منطقه چهارم امام رضا (ع) نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه پیشرفت‌های بسیاری در جنوب و شمال کشور داشتیم، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش با اقتدار ماموریت و حاکمیت خود در آب‌های متعلق به جمهوری اسلامی ایران و آب‌های آزاد را به انجام رسانده و در راستای پیشرفت کشور و کمک به ایجاد امنیت تلاش‌های خوبی انجام داده است.

رضایی حداد، نیروی انسانی را محور اصلی رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که نیروی انسانی می‌تواند بسیاری از ناممکن‌ها را تبدیل به ممکن کند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی کارآمد و توانمند می‌تواند از موانع بر سر راه عبور کند، اظهار کرد: ارتقای توان نیروی انسانی در نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی شده و برای تحقق این امر در تلاش هستیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه