ایران در ۳۶ سال گذشته در عین تحریم‌ توانسته موفقیت‌های بسیاری در تجهیزات نظامی کسب کند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امروز تمام دنیا به کشورداری مقام معظم رهبری اعتراف می‌کنند و رهبری داهیانه ایشان سبب اقتدار نظام اسلامی شده است.

ایران در ۳۶ سال گذشته در عین تحریم‌ توانسته موفقیت‌های بسیاری در  تجهیزات نظامی کسب کند

به گزارش ۸دی، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان نیروی دریایی منطقه چهارم امام (رضا) و آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با تسلیت ایام سوگواری اهل بیت (ع) اظهار کرد: اربعین امام حسین (ع) در طول تاریخ دنیا را به طرف اهداف قیام کربلا هدایت کرده و اکنون حدود ۲۰ میلیون نفر از نقاط مختلف دنیا برای شرکت در این مراسم در حال راهپیمایی هستند.

وی به افراد کارآمد برای حفاظت از آب، خاک و حکومت‌ها در دنیا اشاره کرد و افزود: کشورها برای حراست از منافع خود نیاز به نیروهای رزمنده در عرصه‌های دریایی، هوایی و زمینی دارند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بسیاری از کشورها به ابزار کلاسیک خود در دنیای امروز افتخار می‌کنند، تصریح کرد: اسلام به فعالیت‌های علمی و ساخت تجهیزات کلاسیک توجه دارد.

قربانی استفاده از علوم به‌روز برای پیشرفت در جهاد و مبارزه را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: ساخت تجهیزات پیشرفته در نظام اسلامی دشمنان را به وحشت انداخته است.

وی تجهیز به سلاح روز را دستور قرآن عنوان کرد و گفت: ابزاری که برای مقابله با دشمن نیاز است باید برحسب شرایط زمان فراهم شود و ملت ایران در مدت ۳۶ سال گذشته با توجه به اعمال تحریم‌ها توانسته موفقیت‌های بسیاری در تولید تجهیزات نظامی کسب کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سخن دشمنان مبنی براینکه «تمام گزینه‌ها روی میز است»، خاطرنشان کرد: دشمن توان مقابله با نظام اسلامی را ندارد زیرا هر کدام از رزمندگان ما مبتکر هستند و می‌توانند کارهایی انجام دهند که دشمن هرگز فکر آن را نمی‌کند.

قربانی بر سرلوحه قرار دادن علم در نیروهای مسلح تاکید کرد و یادآور شد: اگر با کاروان علم پیشگام باشیم دشمن در مقابل ما زانو می‌زند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایمان عنصر موثر در ارتقای توان رزمندگان است، اظهار کرد: رزمندگان بسیجی ما اکنون به کشورهای مختلف ایده می‌دهند و مردم منطقه را برای مبارزه با دشمن هدایت می‌کنند.

وی وجود ایمان را سبب هراس دشمنان از رزمندگان اسلام ذکر کرد و افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آنها به دلیل وجود ایمان در رزمندگان ما جرأت لشکرکشی به ایران اسلامی را ندارند.

قربانی با اشاره به جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: رزمندگان با فداکاری دشمن را زمین‌گیر کردند و صدام را به زباله‌دان تاریخ انداختند.

امام جمعه رشت، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اسوه خواند و بیان کرد: امروز نیروهای دیگر کشورها از رزمندگان ما الگو می‌گیرند.

وی وجود پیشوای عادل، امام حاضر در صحنه و رهبری آگاه و دلسوز در موفقیت نیروها را موثر ذکر کرد و گفت: امروز تمام دنیا به کشورداری مقام معظم رهبری اعتراف می‌کنند و رهبری داهیانه ایشان سبب اقتدار نظام اسلامی شده است.

قربانی به ملاقات دو ساعته ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در بدو ورود به ایران با مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: امروز سخنرانی‌های مقام معظم رهبری سیاست‌های سیاستمداران دنیا را تغییر می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بالاتر از امام علی (ع) نیست، تصریح کرد: امام علی (ع) مردمی مانند ملت ما نداشت و مردم ایران با رشد فرهنگی، تبعیت از ولایت فقیه و ایمان به امام (ره) و مقام معظم رهبری سخنان ولی فقیه را مانند فرمان خدا پذیرفتند.

وی متذکر شد: استعدادهایی که در ملت ایران و بسیجیان ما وجود دارد می‌تواند دنیا را تسخیر کند و به‌جایی می‌رسند که دست خدا می‌شوند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه