وام خودرو می توانست در بخش حمل و نقل عمومی هزینه شود

شهردار لاهیجان با بیان اینکه سیصد و بیست دستگاه تاکسی فرسوده لاهیجان نیازمند نوسازی است گفت:شاید یکی از اتفاق هایی که دولت می توانست رقم بزند، وام خرید خودرو اگر در بخش حمل و نقل عمومی هزینه می شد، مردم بیشتر می توانستند استفاده کنند.

وام خودرو می توانست در بخش حمل و نقل عمومی هزینه شود

به گزارش ۸دی، سعید آگشته در مراسم افتتاح طرح توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان اظهار داشت: در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان تعداد ۳۵ دستگاه خوردو جدید به مجموعه تاکسی بی سیم ۱۸۲۸ لاهیجان با حمایت صندوق کارآفرینی امید افزوده می شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم که یک تغییر زیباشناختی و زیباشناسی در حوزه حمل و نقل در لاهیجان به وجود بیاید و این مهم در ارائه خدمات بیشتر با ناوگان سرپاتر ممکن خواهد بود.

وی افزود: لاهیجان دارای سیصد و بیست دستگاه تاکسی فرسوده است که نزدیک به ۶ سال به دلایل مختلف نوسازی نشده و به رغم ثبت نام اینترنتی و بانکی و هماهنگی های لازم با اتحادیه هنوز کاری صورت نگرفته است.

آگشته اضافه کرد: شاید یکی از اتفاق هایی که دولت می توانست رقم بزند، وام خرید خودرو اگر در بخش حمل و نقل عمومی هزینه می شد، مردم بیشتر می توانستند استفاده کنند و امیدواریم که با پیگیری نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بتوانیم ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان را نوسازی کنیم.

شهردار لاهیجان اظهار کرد: حمل و نقل عمومی از زیر ساخت های گردشکری می باشد و ما در لاهیجان باید خود را به فنون و ابزار آلات روز مجهز کنیم و برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و گردشگران در خور شهر لاهیجان تلاش نماییم.

ناوگان شهری لاهیجان ناوگان شهری لاهیجان

ناوگان شهری لاهیجان ناوگان شهری لاهیجان ناوگان شهری لاهیجان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه