ملوان بدون رافخایی، زارع و افشین به مصاف تراکتورسازی بحران زده می رود

عصر امروز تیم ملوان بندر انزلی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.رافخایی، زارع و افشین به دلیل مصدومیت نمی توانند ملوان بندر انزلی را در این بازی همراهی کنند.

ملوان بدون رافخایی، زارع و افشین به مصاف تراکتورسازی بحران زده می رود

به گزارش سرویس ورزشی ۸دی، عصر امروز تیم  ملوان بندر انزلی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

Capture

گفتنی است تیم تراکتورسازی که لیگ برتر سال گذشته را با رتبه سوم به پایان رساند این روزها حال و روز خوشی ندارد و هم اکنون در جدول رده بندی نیز رتبه پایین تری نسبت به ملوان را دارا می باشد.

سرخپوشان تبریزی که در دیدار هفته گذشته خود مقابل سیاه جامگان تنها توانستند یک تساوی را کسب کنند امیدوارند بتوانند نتیجه بهتری در برابر ملوان بندر انزلی کسب کنند.

 

DSC01931

تونی اولیویرا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: بازی با ملوان همیشه در خانه همیشه سخت است و برای حریفان مشکل ساز می‌شود. تدابیر خاصی برای این بازی داریم. با انگیزه بالایی که بازیکنانم دارند می‌خواهند در این بازی امتیاز بگیرند.

استیلی نیز ضمنن تاکید بر سعه صدر بیشتر تماشاگران گفت: بازی سختی داریم و برای برد به میدان می‌رویم و اگر مهاجمان ما سالم بودند در بازی با سایپا هم می‌توانستیم پیروز شویم. هواداران از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ حامی ما باشند و هرچه بازیکنان ما توان دارند ارایه می‌کنند تا هواداران خوشحال شوند.

 

DSC01944

لازم به ذکر است رافخایی، زارع و افشین به دلیل مصدومیت نمی توانند ملوان بندر انزلی را در این بازی مقابل تراکتورسازی تبریز همراهی کنند. اما حاتمی از کمند مصدومیت رها شده و  به تمرینات بازگشته هرچند حضور او در ترکیب ملوان برای بازی مشخص نیست.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه